Visum

  • arie

    Ik heb 2 vraagjes die met het visum te maken hebben:Kan je een 30 daags visum verlengen in Thailand op een immigration office-dus gewoon legaal -en waar is de immigration office in Bangkok gevestigd??Ik weet alleen die van Pattaya te vinden!

    Bij voorbaat dank,Arie.

  • nit

    soi suan plhu. vanaf het trein station over rama 4 richting de thai-belgium brug. voor de brug hou je links aan en onder de brug draai je rechtsom sathorn road op. aan de linkerkant zie je dan de australia ambassade met daarnaast een pompstation, daar ga je links af en is het immigratiekantoor bijna aan het einde van de straat. kan niet missen.

  • harry

    eeeeuuuuh VISUM????? mij is verteld dat je geen visum nodig hebt voor thailand???

    Als dat wel zo zou zijn dan kom ik zeker in grote problemen straks als ik naar thailand afreis….. Kun je me vertellen waarom er nu opeens wel sprake is van een visum….

    Ik heb een vriendin die nu a.s, naar thailand afreist met haar zuster en zij zegt dat een visum niet nodig is???

    Aangezien de zuster stewardess is en al vaker in thailand geweest is vind ik het verbazingwekkend om nu te horen dat er een visum nodig zou zijn …..

    graag een uitleg hierover zodat ik zelf straks niet in de problemen kom….