Te mijden hotel in BKK

  • Arie

    Afgelopen week 2 nachten in het Narryhotel geweest maar NOOIT meer.Dit hotel is gevestigd in Sukhumvit soi 11 tegen het Swiss park hotel.Op de eerste kamer was de waterafvoer vd wastafel verstopt,toen de volgende morgen van kamer verwisseld,kreeg ik daar alle binnenkomende telefoontjes op mijn kamer,zoiets heb ik nog nooit meegemaakt.Verder ook nog een viese vloer en een smerige badkuip op beide kamers.Betaald per nacht 600 baht en 50 baht extra voor de safetybox.

    Let op:ze hebben een eigen website:www.narry.com,maar daarop laten ze fotos zien van de kamers van hun hotel in Phuket.Arie.

  • Anoniem

    Tja wat kan men verwachten voor 600 thb per nacht midden in het centrum.

    Maar ti's wel kl.ten, volgende keer gewoon het western/hilton boeken en niet voor een kwartje op de eerste rij willen zitten:)

  • Jenny

    He stop, ik heb twee maal in Bangkok een goedkoper hotel gehad wat beter was dan dit (D&D inn + New Siam II) - het kan dus absoluut wel voor die prijs!

    Met name New Siam II is een aanrader, je hebt AC, warm water, kluisjes, safety card system, restaurant en internet service voor 500 bth.

    Jenny

    www.ikreis.net

  • harry

    ik ben het met jenny eens, goedkoper kan best en ik vind dat deze heer/mevr

    die zich niet eens een naam durft te geven er mar eens voor moet zorgen dat

    de laagstbetaalden die hilton niet kunnen betalen maar eens wat meer belasting moet gaan betalen hiero misschien komt ie er zelf dan ook nog wel eens achter

    dat ook mensen met een kleine beurs op vakantie willen en wel; moeten.Immers

    alsiedereen een goed gevulde beurs had dan hadden ze allemaal wel het luxeste

    hotel genomen toch!!!!!!