China Airlines gaat weer vluchten annuleren

  • bangkok

    Bij deze willen wij jullie mededelen dat om logistieke redenen onze maan- en woensdag vluchten in mei en begin juni, CI 066 ( AMS – BKK – TPE ) en CI 0065 ( TPE – BKK – AMS ) op onderstaande data niet zullen worden uitgevoerd.

    AMS – BKK / CI 0066

    Mei 2014 : 5, 7, 12, 14, 19, 21, 26, 28

    Juni 2014 : 2, 4, 9, 11

    BKK – AMS / CI 0065

    Mei 2014 : 5, 7, 12, 14, 19, 21, 26, 28

    Juni 2014 : 2, 4, 9, 11

  • Fox

    Dit is precies de reden, dat ik nauwelijks meer met China Airlines vlieg.

  • Sonnyfloyd

    Ben net terug van vijf weken Thailand en had deze keer weer voor China Airlines gekozen, met name om de gunstige vliegtijden (vind ik). Kwam helaas van een koude kermis thuis en denk dat het gelijk de laatste x is dat ik met hun meegevlogen heb. Het lijkt wel of de ruimte die iedereen krijgt steeds minder wordt, ben zelf klein van postuur maar voor mijn broer die wat forser is en naast me zit is het echt niet meer normaal. Gevolg was dat ik broerlief bijna een opstopper had verkocht (tís dat het familie is) Op de heenreis zat ik op ongeveer de helft van het vliegtuig toen de ‘maaltijden’ werden geserveerd en ze bij mij aankwamen was er al geen keuze meer en was er alleen nog vis (daar ik visallergie heb mag ik dit niet eten) toen ik dit een paar x had uitgelegd werd de vismaaltijd vervangen door een extra (droog) broodje, dit heb ik vriendelijk geweigerd met als gevolg een vlucht van 12 uur zonder eten. Terugweg wou het online inchecken maar niet lukken op de site. Volgend jaar maar weer met EVA of de door mij zo verafschuwde klm.

  • bangkok

    Ik ben 1.85 lang en ben best wel fors , maar ik zit redelijk goed in de A340 van China Airlines . Ik reserveer vooruit online een stoel .

    Als je diabeet of allergisch voor iets bent kan je altijd een speciale maaltijd bestellen .

    Een vlucht van 12 uur zonder eten ?? Lag je te slapen toen het ontbijt “langskwam” :D

  • Arie 2

    Dat roep ik ook ieder jaar maar het wordt dan toch maar weer china om de vliegtijden. S nachts vliegen met een slaappil is ideaal.