Gezelligheid gezocht

  • maud habets

    Wie woont of kent iemand die ook in Bangkok woont. Ik woon en werk hier nu zo'n vier maanden maar ben de taal nog lang niet machtig. Het lijkt mij dan ook leuk om in contact te komen met anderen….

    Maudi

  • britt

    Hoi Maud,

    Wat leuk dat je aan het werk in Bangkok bent, wat doe je daar precies? Mijn vriend en ik gaan op 6 augustus naar Bangok! Misschien kunnen we iets afspreken of kun jij als “ervaren” Bangok bewoner ons iets van de stad laten zien….?

    Groetjes

    Brigitte

  • Arnolds

    Hallo ,

    Ik ben op zoek naar een condominium in Bankok tussen de 7000 en 15000 Bth. per maand.

    Bvd,

    Gr, arnolds

  • HaaN

    Ga eens op bezoek bij Pedro Ruyzing. Samen iets drinken zal er wel niet inzitten, maar een leuk gesprek.

    www.priosnlife.nl

  • HaaN

    bedoel

    www.prisonlife.nl

    (jammer dat je zelf niet kan editten)

  • pimmetje

    jaa gezelliggggggggggggggggggggggggg

  • sven

    @!#$

  • Sono

    Hoi,

    Ik zal me eerst eens voorstellen, mijn naam is Sono en ik kom uit Nederland. Helaas heb ik geen inhoudelijk berichtbetreft jou metgezellen in Bangkok. Ik heb een aantal vragen over jou verblijf in Thailand.

    - Als eerste hoe ben je aan een baan gekomen in Thailand, ben je door een Nederlands bedrijf geplaatst?

    - En hoe heb je je visum geregeld want ik heb gehoord dat je niet meer dan 90 dagen in Thailand kan verblijven.

    - Kun je mij informatie geven hoe het precies te werk gaat om werk te krijgen in Thailand. (internet sites en dergelijke)

    Ik hoop zo spoedig van je te horen.

    Sonomaud habets schreef:

    >

    > Wie woont of kent iemand die ook in Bangkok woont. Ik woon en

    > werk hier nu zo'n vier maanden maar ben de taal nog lang niet

    > machtig. Het lijkt mij dan ook leuk om in contact te komen

    > met anderen….

    > Maudi

  • Jan

    Maud,

    Als je eens tijd hebt en niet te ver van Sukhumvit Soi 33 werkt of woont, kunnen we weleens afspreken bij de Londerner (op de hoek van Soi 33 en Sukhumvit onder het UBC building) met de skytrain naar Phromg Pong is het makkelijkst.