vliegtickets

  • Lia

    Hallo ik wil met mijn vriend in november/december gaan rondreizen in thailand. Nu is onze vraag waar we het goedkoopst een ticket kunnen boeken. Heeft er iemand een goede suggestie. bvd

  • Jan

    Lia,

    Ik weet het zelf niet, maar wat ik heb begrepen van familieleden die in die periode ons komen bezoeken in Bangkok, dat zij hebben geboekt bij China Airways deze schijnt het goedkoopst te zijn ?

  • n.v.t.

    Je moet gewoon naar internetsite www.waarheenwaarvoor.nl en vervolgens via de duitse site eBookers en teven in Duitsland opstappen. Suggestie…… Emirate is goed en voor een goede prijs. Ik ben in de zomervakantie geweest en ik heb op deze manier geboekt. Ik boek namelijk Thailand altijd via Duistland (www.eBookers de en in Dusseldorf opstappen) omdat zij het goedkoopst aanbieden. Met Emirate had ik een vliegticket voor 502,- euro incl. (dus ook het verzenden van de tickets annulerings verzekering. Nu liggen de iets hoger.

  • Dennis

    Ik heb bij Finnair geboekt 525 Euro retourtje, excl. luchthavenbelasting.

    Nieuwe vliegtuigen en 3 maal een maaltijd, wel even overstappen in Helsinki.

    Prima bevallen, lekker veel ruimte.

  • Lia

    Bedankt voor de reacties!! Heeft er nog iemand een leuke excursie-tip, die niet in de reisgidsjes vermeld staat?

  • Jan

    Ik woon hier nu een aantal jaren, en ben ook benieuwd naar leuke tips, ik heb voor tripjes nog geen tijd gehad:) en kan je geen advies geven. Buiten mijn Lonley planet boekje Thailand, en enkele eilanden voor de kust om.

  • Erik

    Woon jij in Thailand? Leuk (zei hij GROEN van jaloezie).

  • Dana

    je zou ook eens kunnen vragen bij mytravel, kennissen van mij zijn naar thailand geweets met mytravel en dit was als ik het goed heb zeer goedkoop

  • Sakarin

    Hello guys…

    If you wanna book ticket to Bkk…..go to amsterdam and looking for Chinese travel agency which is much cheaper than dutch one….Try Cathay travel service and ask for Yannie…she is very good and kind….she can find lots of cheap one to Bkk….

    And of course you can leave your name in system and then 10 days before fly….u can pay ….

    This is telephone number of cathay travel service…0206270037

    But I think you have to ask by yourself there….if you ask via telehone …..they always give more expensive one….Believe me….

    U can tell my name SAKARIN….

    Hey I also go to visit my family in Jan 2004 Ga me?

  • Harrie

    Tickets worden steeds goedkoper :-) Vogelpest enzo