Waar zijn die serieuze Thaise dames?

  • Erik

    Ik ben benieuwd naar serieuze!!!! verhalen van heren die een Thaise dame zijn tegengekomen. Heb je haar via internet (chat of dating) of misschien wel daar ontmoet en hoe is het verder gegaan? Zijn er trouwens ook Nederlandse vrouwen die een Thaise man hebben gevonden? Over dat laatste is niet echt veel bekend.

  • willem samui,

    thailand is een standenmaatschappij…. voor de allerarmste vrouwen zit er meestal niks anders op, om sekswerker te worden ….om een snelle grijpstuiver te verdienen….mede omdat zij weinig scholing hebben en geen zin hebben om op een fabriek te gaan werken , of ander eerbaar werk te doen voor 4.000 thb/mnd

    want geld is voor hen en hun familie het belangrijkste…

    mijn serieuze thaise vrouw toy, stamt uit een familie, die niet rijk en niet arm is…

    zijzelf bezit ook een huis en land in de udon province en heeft geld op de bank

    ik heb haar via een wederzijdse vriendin ontmoet……want…

    zonder hulp is het bijna onmogelijk om serieuze vrouwen te ontmoeten

    het kost verder nogal wat tijd en geduld….. eer de relatie tot stand komt…

    .

    er moeten allerlei afspraken gemaakt worden, ook met de familie en er moet een trouwdatum vastgesteld worden en de hoogte van de maandelijkse bijdrage en het huwelijksgeld…….

    als je getrouwd bent, heb je als man recht op het lichaam van de vrouw en de vrouw heeft het recht op de helft van de bezittingen van de man….

    er zijn ook nederlandse en westerse vrouwen, die een relatie opgebouwd hebben met een thaise man, ook hier geldt, dat de relatie wel min of meer gelijkwaardig moet zijn , wil het succes hebben

    wlm