hotels bangkok en meer

  • Willem

    Hoi

    Ik ga begin mei voor een paar weken voor de eerste keer naar Thailand,een paar dagen Bangkok en daarna richting zuiden/oosten.

    Kunnen jullie mij wat hotel tips geven voor een midden klasse hotel in Bangok,het liefst een beetje in de buurt van de Sky-train en in een leuke buurt.

    Doet de Sky-train eigenlijk ook het vliegveld van Bangkok aan ?

    Weten jullie ook een goede tour-operator in Bangkok die meerdaagse tours aanbied naar div bestemmingen.

    Alvast bedankt voor de reactie's

    Willem

  • Jan

    Hallo Willem,

    De skytrain doet niet het vliegveld aan, maar als je naar buiten loopt kan je zo ( voor weinig geld ) een taxi pakken. Het Tai-pan hotel in Bangkok kan ik je in iedergeval aanraden, het is niet de goedkoopste maar wel keurig verzorgt enz…

    Het hotel en evt excursies kan je op http://www.holidayinternational.nl/ boeken.

    Alleen is het wel duurder als je een excursie hier boekt, daar bij een locaal reisburo is het een stuk voordeliger. Veel plezier, Jan

  • willem samui,

    in sukhumvit soi 1 heb je verschillende hotels, ca 500thb en een duits restaurant….

    je zit dan ook op loopafstand van het vermaakcentrum ‘nana plaza’ , de skytrain en het bumrungrad ziekenhuis…..

    veel plezier

    wlm

  • omebert

    Eens met Jan. Taipan is niks mis mee. Vlakbij de skytrain en om de hoek van Soi Cowboy. Wel ff prijzenvergelijken. Normaal gesproken is boeken via sawadee.com goedkoper dan boeken bij NL-reisburo.

  • Tonio

    Begin mei is laagseizoen, lijkt me geen probleem.

  • Tonio

    Op de bonnefooi naar binnen lopen is mogelijk nog goedkoper :?

  • mark patong

    Op sukhumvit soi 6 is het Crown hotel, met uitgangen naar soi 8 en soi 4 (nana soi). 750 batjes p.d.

    Nog dichter bij de skytrain dan soi 1.

    Schone ruime kamers, private facilities, ontbijt incl.

  • Gerrit Muyen

    Als je op het vliegveld een taxi wil nemen loop dan niet bij de arrivalls naar buiten maar ga naar de vertrekhallen en loop daar naar buiten en pak een taxi, die zijn veel goedkoper!

    gerrit