Wat te zien/doen in Bangkok?

  • Olga

    Hoi allemaal,

    Ik werk als nanny & art assistant voor een Spaanse kunstenaar en nu kreeg ik gisteren te horen dat ik mee ga naar Bangkok, waar hij zijn expositie gaat openen.

    Zondag vertrekken we (vader, kind & ik) eerst richting Ceuta en vervolgens vliegen we dinsdag vanaf Malaga via Frankfurt naar Bangkok om daar woensdagmiddag aan te komen.

    Zondagavond vliegen we weer terug.

    Het gaat dus maar om een paar daagjes, maar in die korte periode wil ik zoveel mogelijk zien.

    Omdat ik niet regelmatig toegang heb tot het internet en dus zelf niet veel kan uitzoeken, wil ik vragen of jullie mij willen vertellen welke leuke/leerzame uitstapjes ik en m´n oppaskind (jongetje van 9) kunnen maken in Bangkok, terwijl zijn vader aan het werk is.

    I´m so happy we´re going!!!!

    Lucky bastard I am :-)

    Groetjes,

    Olga

  • goofyw

    Zelf ben ik eind April in Bangkok met 2 kinderen (3 en 5) ,en wij hadden het plan opgevat om naar safariworld te gaan,ben er nog nooit geweest maar de site ziet er leuk uit.Prijs voor volwassene (full package) 700 baht kinderen 450 baht (1 euro is ca 48-49 baht).

    Boottochtje over de rivier is wel leuk en er zijn behoorlijk wat fraaie tempels (hoewel de kleine dat wel wat minder interessant zal vinden)

    Veel plezier.