Montien hotel

  • Martijn en Herma

    In augustus gaan we voor 5 nachten naar dit hotel in Bangkok.

    Iemand ervaring met dit hotel?

    Goed hotel? en een gunstige ligging?

    Hoop dat er iemand mij meer over kan vertellen.

    Alvast bedankt

  • Robert

    Beide Montiens zijn een prima hotel.

    Hebben jullie de Riverside of die andere?

    Ik ben 1 keer in de Riverside geweest. Heel sjiek. Prettige mensen. Maar het is een beetje uit de buurt van van alles. Maar je kan wel een gratis pendel van het hotel naar het dichstbijzijnde skytrain station krijgen of naar het Surawongse (die andere Montien).

    Montien Surawongse ligt pal tegenover Patpong. Het hotel zelf is zeer goed en heeft aardige en prettige bediening. Loop je door Patpong dan sta je op Silom en ben je ook vlakbij de skytrain. Bovendien alle centra (Siam square, World Trade, MBK, Night Market, etc) zijn vanuit het hotel gezien (redelijk) dichtbij. Vraag maar aande portiers. Die regelen zo een taxi-metre voor je.

    Veel plezier daar!

  • martijn en Herma

    bedankt voor je reactie.

    Wij zitten in het Montien aan de Surawongse Road. (aan de Rama IV? )

    Dit is dus een goed hotel?

    Verheugen ons er erg op duurt alleen nog een paar maandjes.

    Groeten Martijn en Herma

  • Robert

    Ik ben er in april weer voor 3 nachten geweest. En zoals iedere keer: prima. Mooie luxe kamers, goede service en prima personeel. Maar wat wil je ook voor die prijs. Echt goedkoop is het niet. Maar zeker de moeite waard.

    Het hotel ligt pal aan Rama IV. Maar daar merk je niets van.

    Lekker eten kan je daar prima. In Patpong zelf. Thais: TipTop. En zeer lekkere steak: Sarika. En dan de Sarika steak. Uniek en heel erg lekker! Loop vanaf het hotel Patpong in aan de rechterkant. Sarika na een kleine 100 meter. Tiptop zit iets verder aan dezelfde kant.