is deze route te doen?

  • suzanne

    hier ben ik weer! ( iemand die 2 dagen geleden nog helemaal niets wist van thailand en er dan ook nog deze week naar toe gaat)

    dit zijn de plannen en ik hoop dat iemand nog eventuele ideeen of tips heeft want ik heb geen idee of het mogelijk is:

    met bmair naar bangkok waar ik via greenwood 2dgn een hotel in bangkok neem (presidente solitaire ?) chinatown,royal palace,shopping centre,fietstour.

    dan met een taxi naar pattaya om mijn moeder en haar kleindochter die daar ook voor het eerst zijn een onverwacht bezoekje te brengen! ook 2 nachtjes verblijven die we daar gewoon in het hotel willen regelen. (of ook beter via greenwood?)

    dan een dagje Ko Samet en evt een nacht verblijven aangezien het Saikaew villa ons wel iets leek. (iemand bekend mee?)

    vervolgens willen we naar phuket vliegen (club bamboo?) uitstapjes :phi phi,zeiltocht,cabaret (dit allemaal met taxi of minibus met chauffeur?) en naar phang nga vanwege die jungle tour en de boomhut! als laatste dacht ik aan Koh Samui om even bij te komen en dan terug naar bangkok.

    de bedoeling is om dit in 10 dagen te doen omdat ik helaas niet langer kan!!!

    graag jullie reacties??????

    ps ik snap echt helemaal niets van die prijzen,is het nou echt zo goedkoop of kan ik nog voor verrassingen komen te staan?

  • Wijnand

    lage respons zo te zien.

    Als ik jou was zou ik Samui overslaan. Samui is weliswaar heel leuk, maar na Bangkok en Pattaya heb je nog maar 5 dagen over voor Phuket en Phang Nga. Besteed die lekker daar en niet aan nog een reisdag.

    Phiphi kost je al een dagje, dit kan je combineren met zeilen;

    Cabaret (Fantasea in Patong zeker?) is gewoon 's avonds;

    de reis van Phuket naar Kao Sok (pas op hoor, nog een eindje verder dan Phang Nga) kost je een half dagje, en volgens mij kan je daar een volledig programma doen met vlottentochten, olifanten, kano's, enz.

    Een dagje onder de parasol op het strand van Karon Beach is ook helemaal niet verkeerd.

    Goeie reis.

  • suzanne

    dankjewel wijnand voor al je tips en reacties,daar kan ik zeker iets mee!

    morgen ga ik meteen bellen naar het reisburo en hoop dat we deze week nog weg kunnen!

    als ik terug ben zal ik nog even laten weten hoe het was!

    groetjes suzanne

  • fd

    ds