Halsstarrigheid van vliegwinkel in Haarlem

  • Erik

    Ik heb een ticket geboekt bij Vliegwinkel in Haarlem. Nu wil het geval dat mijn baas mij wel een extra week in Thailand gunt. Ik dus vragen of of het mogelijk was om mijn ticket om te boeken………… niet dus. Je krijgt een mailtje van wel 1! regel terug. Gesprekken tijdens de koffie op het werk (Schiphol) leerde mij dat ik nooit naar Vliegwinkel had moeten gaan…………….. Kijk dus goed voor je een ticket besteld, er zijn andere organisaties die WEL moeite doen voor hun klant om ze het naar hun zin te maken en ze zodoende de keer daarop weer als klant terug te krijgen.

    Nu dus even wat anders regelen, want 4 weken in Thailand zal ik zeker doorbrengen.

  • cees

    Wie is halsstarrig??? het reisbureau of de vliegmaatschappy:Erik schreef:

    >

    > Ik heb een ticket geboekt bij Vliegwinkel in Haarlem. Nu wil

    > het geval dat mijn baas mij wel een extra week in Thailand

    > gunt. Ik dus vragen of of het mogelijk was om mijn ticket om

    > te boeken………… niet dus. Je krijgt een mailtje van wel

    > 1! regel terug. Gesprekken tijdens de koffie op het werk

    > (Schiphol) leerde mij dat ik nooit naar Vliegwinkel had

    > moeten gaan…………….. Kijk dus goed voor je een ticket

    > besteld, er zijn andere organisaties die WEL moeite doen voor

    > hun klant om ze het naar hun zin te maken en ze zodoende de

    > keer daarop weer als klant terug te krijgen.

    >

    > Nu dus even wat anders regelen, want 4 weken in Thailand zal

    > ik zeker doorbrengen.

  • Erik

    eerst Vliegwinkel, helaas kunnen die niets doen (lees: ………….) Nu maar afwachten wat China Airlines doet. Ik heb al gehoord dat EVA helemaal geen problemen maakt van het omzetten van wat voor ticket dan ook. Bij de KLM in het systeem (zij handelen ea af voor China) heb ik gezien dat ze practisch nooit vol zitten. Het moet dan toch niet moeilijk zijn om iemand eens tegemoet te komen?

  • Erik

    Ben net gebeld door China Airlines. Vliegwinkel mag de ticket omzetten. Toch nog iets goeds vandaag….

  • G

    JE KUNT JE TICKET DAAR OMZETTEN VOOR 50 EURO

  • Jenny

    misschien moet je eerst proberen een oplossing te vinden voordat je mensen gaat zwart maken? het al dan niet kunnen veranderen van een ticket hangt van de maatschappij af, niet van het reisbureau. bij Thai airways kun je bv wel wijzigen, annuleren zonder reden kost slechts 200 euro (ofzo), Austrian Airlines maakt ook geen problemen.

    over vliegwinkel niks dan goed, ze nemen rustig de tijd om het meest passende en goedkoopste ticket voor je te zoeken.

    duz….