Welk hotel in Bangkok

• openmind

Aan het eind van mijn vakantie (Sept) blijf ik 3-4 dagen in Bangkok. Wie kan er iets zinnig zeggen over de voor en nadelen van de verschillende locaties van Hotels. Waar ik eigenlijk naar zoek is een locatie die op loopafstand van het uitgaansgebied is. Als ik de locatie ongeveer weet kan ik zelf denk ik wel een hotel vinden, maar als iemand toevallig een goede suggestie heeft die aan de volgende wensen voldoet:

- op loopafstand van uitgaansgebied

- niet al te moeilijk doen als je eens een “vriendin” meeneemt

- redelijk luxe

- prijs ongeveer 25-50 Euro / Nacht.

Dan is dat natuurlijk altijd welkom.

Thanks.

• diamondcutter

Er zijn vele mogelijkheden hangt er alleen vanaf waar je wil gaan overnachten. Welke wijk wil je gaan? Als je in de buurt van Siam en Silom gaat heb je eigenlijk niet veel keus met een hotel onder de 800-1000 Baht met luxe. Eigenlijk zijn alle hotels op Silom en op loop afstand van de nachtmarkt ( Patpong 1 en 2) rond de prijs van een 1300 Baht.Zij laten je ook niet extra betalen als je een “vriendin” mee neemt.Heb zelf goede ervaring met Tower Inn op Silom. Ook Trinity Hotel achter Bangkok Bank is prima. Geef zeker niet meer uit dan 1700 Baht voor een kamer. Is niet nodig en erg veel verschil krijg je niet in kamer extra's ofzo als je meer dan 2000 Baht betaald. Op Surawongse Road zitten een aantal goede plekken. Kijk op de site bij “beste hotels” Bangkok. Daar zie je eigenlijk al genoeg.Veel plezier.

• ronny

Indien je wilt gaan stappen in Nana kan je overnachten in Nana Hotel (ca. 1100 Bath) en je hoeft alleen je hotel lobby uit te lopen. Iets verderweg liggen Prince hotel (ca. 800 Bath). Weer dichterbij ligt Fortuna hotel (ca. 800 Bath vlakbij Foodland).

ronny

PS

beste keuze lijkt mij voor jou Nana hotel, veel plezier

• Tolini

Dynasty Inn

Staat op internet.

Wel reserveren van te voren.

Fantastisch hotel.

22 euro per dag. Ongeveer 1000 bath. iets van 960 bath.

Zit geen ontbijt bij.

Keuken en bar 24 uur per dag open.

Van thais eten tot gewoon eten.

Vlakbij een groot centrum met heel veel meisjes.

Hotel doet niet moeilijk, meisjes moeten wel hun id afgeven.

1 meisje mee kost niets, 2 meisjes kost je voor 1 meisje weer 22 euro.

Airco, koelkast met inhoud, groot bed, bad en douche.

Groet Tolini.