bellen via pc.

• dick

wie kan mij info verschaffen hierover? Niets met Bangkok te maken net de vraagstelling. Echter wel dat je gratis kan bellen via de pc. met de rest van de wereld dus ook met Bangkok of e.d.

• Robert

Zoek eens met google. Levert vast wel wat op. Er is wel iets, maar ik weet geen naam zo gauw.

Maar je kan ook heel goedkoop bellen met je gewone telefoon hoor. En dan ben je ook niet afhankelijk van je PC.

Kijk eens op de volgende sites. De tarieven veranderen regelmatig, dus ze gewoon een beetje in de gaten houden…Momenteel is de goedkoopste naar vast 1 cpm (belgigant) en naar mobiel 3 cpm (spaartelecom)

123bel.nl

belbob.nl

belgigant.nl

helloasia.nl

phonetonetele.com

spaartelecom.nl

telediscount.nl

teledump.nl

telestunt.nl

voicetraders.nl

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Succes

• dick

bedankt Robert. De meesten wist ik al. Heb toch het even geprint. De clou is voor mij om voor mij voor en gratis te bellen over de hele wereld. Met internet kunnen wij al contact krijgen over de hele wereld. Telefoneren wordt via internet volgend jaar een topper wat technologie aangaat. De bekende profiders enz. hebben nu al pijn in hun hoofd om deze technologie aan te gaan zodat ze ook weer een graantje mee kunnen pikken ( millioenen) De menselijhke geest is weer aan de gang om er weer wat aan te verdienen. Mensselijke geest slechts 2 % gebruikt. Kan je nagaan wat wij in ons vernuft hebben. Ik zou wel eens iemand willen ontmoeten die een pilletje heeft om ons aller denkvermogen op te roepen. In een pc. staat alleen vast wat je invoert. Je hebt er ook die zelf gaan denken. Maar de mens heeft altijd nog de knop. Geen ionen naar de protonen en het stopt.Simpel as that. Ik weet van mijzelf dat ik in een fantastische wereld leef, waar elke dag weer nieuwe ontdekkingen worden gedaan. Heelal, maar ook technisch. In de loop van twee honderd jaar, moet je zien wat er veranderd is. ca. 100 jaar geleden ha je de wasplaat nog voor music. Grammofoon. Nu druk je op een knop op je PC. en de hele wereld gaat voor je open. Kan wel doorgaan, krijg ik problemen met de web master. Echter een ding wat heden nieuw is, is morgen al weer oud.

• Robert

Bedenk wel voor telefoneren mbv het internet is minimaal een behoorlijke verbinding (stevige ADSL?) nodig die goed performt. Dit is in landen als Thailand niet altijd het geval. In de grote steden zal het misschien wel lukken. Maar even daarbuiten niet meer.

Veel plezier met je fantastische wereld :-))

• maurice

probeer skype te instaleren daar kan je mee bellen via pc

• dick

bedankt, heb gedownload. Echter iemand nodig begrepen met een pc. dieaanstaat. Ik heb inmiddels een programma,tje, dat je belt via je keybord en dat de tel overgaat bij de ander wel verbonden weer met de pc. Vind het leuk om mee te werken. Heb drie pc. en verschillende providers. Vind het leuk om het uit te dokteren en af en toe een soldeerbout te gebruiken. Maak ook zelf de printjes en vanaf schema,s de onderdelen. IC moeilijk aan te komen. Echter met oude mobieltjes kan je ook wel eens wat doen. Wel dun solderen en de zo laagst mogelijke temp. Ik hou maar op. gr. Dick.