test
Charlie jongen ik zit nog steeds op het Singha hempje te wachten,
Wanner stuur je mij er nu eens eentje.
Kunnen we anders niet ruilen met een orgineel Grace hotel shirtje.
Jij hebt toch genoeg van die Singha hempjes. Je kunt ook een weekendje het B.E.F. petje huren. Dan zie je er ook eens helemaal topie uit.
Ik heb ook nog een orgineel met gouddraad geborduurd Sigha petje.
Ik weet dat je hier ook bijna en moord voor zou willen doen.
Stel je voor dat je loopt te flaneren in Sneek op de kade met zo'n petje.
Jongen die hoog blonde koeien daar bij jullie gaan uit hun dak.
Ik heb met je te doen jongen,
veel sterkte
cheers
Buksida Rob
Zucht !!! Begrijp je het dan nog steeds niet. Ik heb juist een hekel aan Singhahempjes en belachelijke petjes.Diepe zucht !!!
Ik zo,n Singhahempje dragen…Dat nooit !!!
Overigens moet je niet zo zeuren.Als je alleen maar “test” schrijft mag ik daar dan niet op inhaken. Stel je niet zo aan zeg.Neem nog zo,n glas Isan jenever en zet een cd,tje op van die Jintara.Zucht !!!
Dat is een goed idee, ik heb de Lao kao al uit de kast gehaald, bedankt voor de tip.
Overigens is het toch duidelijk dat jij des nachts droomt van het menigmaal besproken t-shirtje. Waarom zou je er anders zo vaak over beginnen.
Geeft niet hoor jongen, iedereen heeft wel een iets eigenaardigs, of niet soms.
Ondanks dat je zo in het openbaar vertoont blijf ik toch van je houden hoor!!!!
cheers
Buksida Rob
charlie ,het word een obsessie voor je omdat je jezelf waarschijnlijk hoger inschat.
Ik ken geen enkel Nederlander met zo,n hempie en heb nog nooit op je berichten over de hempjes gereageerd.
Ik heb namelijk zekden iemand met zo,n hempie gezien,nou ja wel gezien maar misschien 1 x per jaar en dan nog aan het strand.
Ik let liever op andere dingen en niet zoveel op mijn medemens.
Welnee Han , stel je niet zo aan.Als je een beetje tussen de regels doorleest dan zie je vele “knipoogjes” wanneer ik het er over heb .Sterker nog , in Thailand heb ik vaak topavonden meegemaakt met singhahempjes !
Je hebt nooit gereageerd (hoeft ook niet ) omdat jij jezelf er in herkent ?
Je kent geen enkele Nederlander ? Je hebt zelden iemand met zo,n afgrijzelijk hempje gezien ? Ach kom nou. Daar hoef je ook niet op te letten want dat zijn er zoveel dat het niet opvalt.
Dus mochten we elkaar eens een keer ontmoeten,hou gerust je XXL singhahempje aan. ,dan maken we er wat mij betreft een leuke avond van.
Ik ga nu slapen en hoop dat ik niet wakker schrik vanwege een nare droom dat mijn kledingkast opeens volhangt met singhahempjes.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?