In mei naar Thailand?

• Edwin

Beste lezers,

Wij willen in mei naar Thailand en we zitten er dan aan te denken om eerst een paar dagen in bangkok te blijven dan naar het zuiden te gaan en vervolgens over te vliegen / varen om nog lekker een weekje te relaxen op Koh Samui.

Nou hebben wij van meerdere mensen gehoord dat mei niet echt een fijne periode is om naar Thailand te gaan. Bangkok schijnt namelijk niet uit te houden te zijn ivm temperatuur en luchtvochtigheid en alleen in Koh Samui is het nog lekker weer.

Ben benieuwd of iemand hier iets over kan zeggen. Hopen dat het allemaal wel meevalt aangezien we graag naar Thailand willen.

Alvast bedankt!

Edwin

• dingo

Of 't is heel erg heet of het regent al regelmatig.

Geen erg beste keus, maar het zal wel met het populaire prijsje te maken hebben.

Je kunt beter meer uitgeven en een vakantie hebben in ideale onstandigheden, zoals v.a. midden november t/m ca. eind maart.

zonde van 't geld vind ik, zeker als je de eerste keer gaat.

cheers

buksida Rob

• Chris

Kul dingo Ga ieder jaar met mn vrouw voor 4 weken in de periode april mei en vind het de meest heerlijke vakanties We zijn ook in het begin in december geweest maar qua weer vind ik het verschil niet zo vreselijk Kan alleen zeggen Edwin ga en geniet af en toe zal je een half uurtje regen hebben en op Phuket is het water wat wilder maar voor de rest prima te doen

• Arie2

Ben meerdere keren in mei naar ( zuid) thailand geweest en nooit regen gehad. gewoon gaan.

• han

Mei leggen alle vogels een ei en dat is niet voor niets,ik ben vaak in die periode geweest en het is zeer goed uit te houden,thailand is op enkele maanden na altijd warm -heet