visum in bangkok voor cambodja

• debbie

waar in bangkok, ( rond kao san road ) kunje het beste een visum voor cambodja halen, zonder dat ze je veel meer laten betalen dan de 20 dollar die je moet betalen.??

en kun je in thailand overal bij de bank je geld laten wisselen in dollars, voor als ik vanuit thailand naar cambodja wil??

• Kees

Waarom vooraf een visum halen als je gewoon een visum bij de grens kan kopen? Wel zorgen voor 1000B (of $25) en een pasfoto. (Er wordt overigens met een webcam nog een foto van je gemaakt!) Dit neemt ongeveer 10 minuten in beslag en gaat zeer efficient.

Cash dollars in kleine biljeten zijn wel handig. Maar daar kan iedere bank in Thailand je wel aan helpen.

Veel plezier in Cambodja!

• debbie

omdat je aan de grens vaak meer moet betalen, ik ken mensnen en die moesten dus een hoop geld meer betalen dan gebruikelijk.

En het wachter duurt soms erg lang, niet in alle gevallen maar het kan zo zijn dat je er een poos mee bezig bent.

• Kees

Ik ben heel vaak de grens over gegaan. Diverse grensposten, en nog nooit problemen gehad….