phuket air

• jan

hallo ervaren Thailand gangers

wie heeft er ervaring met Phuket Air

van af 27 maart gaan ze ook recht streeks van amsterdam naar bangkok vliegen

ze hebben een hele scherpe prijs voor de business class en zitten maar 50 euro

boven een ticket van EVA AIR evergreen class . wie heeft de stoelen van Phuket air

business class wel eens gezien

ik kan namenlijk niks op het internet er van vinden.

ik zou graag het verschil willen weten voor ik ga boeken

ik heb wel ervaring met eva air evergreen class .

wie kan mijn meer info geven ?????

jan

• Kees

Het schijnt dat de business class van Phuket Air een volwaardige business class is. Dus beter stoelen dan bij de tussen klasse van EVA. Maar ook beter voorwaarden en je mag meer baggage meenemen. Aangezien nog nauwelijks mensen in Nederland intercontinentaal met ze hebben gevlogen verwacht ik hier geen ervaringen. (Ze vliegen wel al op Londen)

Het kan toch geen kwaad om het een keertje te proberen? Zo slecht zal het vast niet zijn… (Hou er wel rekening meer dat er op de terugreis een korte tussenstop is.)

• Chang

Jan,

Phuket Air gaat inderdaad vanaf 27 maart vanaf Amsterdam rechtstreeks op naar Bangkok vliegen, de terugweg is met een tussenlanding van ongeveer een uur op Sharjah. De prijzen voor economy en business zijn scherp. economy is echt economy en business is echt business, alles met thaise service, maar…..

Phuket Air vliegt met museumwaardige oude KLM en Garuda toestellen, laatst hebben ze nog een toestel gekocht van KLM, een Boeing 747-200 uit 1980 (eenzelfde staat nu in het Aviodome). Deze toestellen zijn rumoeriger dan de nieuwe 747-400 waar EVA, China en KLM mee vliegt, ook de inflight-entertainent schijnt niet of nauwelijks te werken. Daarnaast wordt er bijna geen alcoholische versnapering gegeven (alleen kort na opstijgen en bij het diner).

Nu vliegen ze al op Gatwick, de ervaringen zijn zeer wisselend, van goed tot zeer slecht.

Op http://www.airlinequality.com/Forum/phuket.htm worden een aantal ervaringen beschreven. Zeker de moeite waar om eens te lezen. Zelf zou ik dan toch kiezen voor Eva of China!

chang

• Robbie

Ik vindt het commentaar toch overwegend positief, gelukkig.

Robbie.