guesthouse/hotel

• jan

hartelijk dank voor de info wat vervoer betreft het zal een combinatie van taxi en skytrain worden, en mischien nog een poging wagen om met de boot te gaan al lijken die dingen wel eng en smal maar omdraaien bij de boor kan altijd nog hihi

zijn er hier nog ervaren bangkok kenners die een goed adres hebben voor een net hotelletje / guesthouse voor een paar nachten , moet kamer met airoc hebben met douche en toilet ook op de kamer en nu het belangrijkste DICHT BIJ een skytrain station het station maakt niet uit wie heeft er een tip voor ons

dank dank dank

jan

• Jack

Asia Hotel.. vlak bij Siam Square (department store en Skytrain station) voor zo'n 1000+ baht per nacht geloof ik… een beetje vergane glorie maar nog steeds okay.

Tsja.. hoeveel wil je besteden…

• Merel

Wij zijn net terug van vakantie en hebben 1 week doorgebracht in Bangkok.

Via de Jong Intra het Narai hotel aan Silom road geboekt voor de prijs van € 13,= incl. een zeer uitgebreid ontbijtbuffet.

De sky train op ca. 5 min. lopen en de boot op ca. 15 min. lopen.

China town is met de boot makkelijk te bereiken. Opstappen bij het Orient hotel en uitstappen bij halte no. 5, prijs 6 bath en je staat gelijk in chinatown.

Weekend market met de sky train halte mo chit, ik meen voor 40 bath. Je bent dan gelijk bij de markt.

Hier veel nuttige info over de haltes van de skytrain en de boot. En de boor is echt niet eng hoor !

http://www.into-asia.com/bangkok/boats/route.php

Veel plezier in Bangkok

Merel

• jan

heb even op hun site gekeken maar ze vragen toch 1735 thb per nach

1,735.00 THB

Thailand Baht = 34.1640 EUR dus geen 13 euro merel

maar de tips zijn waardevol alleen vindt ik de prijs voor Thaise begrippen te hoog

groeten jan