Bangkok hostal als "thuisbasis"

• Charles

We gaan een lange tijd in ZO Azie rondreizen en willen in Bangkok eerst maar eens op zoek naar een prettig en rustig gelegen hostal dat als een soort “thuisbasis” kan dienen. Om van daaruit eerst de stad te verkennen, om spullen achter te laten als we een maand weg zijn en een vertrouwde en betrouwbare plek om naar terug te komen.

Kan iemand ons wat tips geven?

Behalve het geneuzel tussen Teun en Dick hoop ik dat dit prikbord ook nog een beetje nuttig kan zijn nl…

Bedankt voor tips/links etc!

• berber

Vertrekken volgende week naar bangkok en hebben via hotelplan hotel geboekt voor niet veel geld in Bangkok. Hotel Prince. Schijnt goed te zijn niet luxe maar ook geen oude troep. Hier blijven we een paar nachten voor we verder rond gaan trekken.

Wanneer vertrek je en hoelang?

Wat betreft het geneuzel (van Dick die tevens ook Teun is en dus tegen zichzelf loopt te lullen omdat ie waarschijnlijk de zak heeft gekregen bij zijn baas en zich doodverveeld thuis) ben ik het roerend met je eens.

• jan

is er toevallig een hompage bekent van hotel prins in bangkok ??

jan

• Joachim

http://www.princepalace.co.th/

• Charles

Bedankt maar dit is boven onze prijsklase…

Vanaf 3100 Baht is een te grote aanslag op ons backpackers budget.

Ik zoek naar hostals van zo rond de 700 Baht per kamer.

Bedankt voor je tip. Het ziet er picobello uit!

We gaan in oktober voor 1-2 jaar.

Gr

• jan

kijk hier even

jan

http://www.bmair.nl/Hotels/Thailand/Index/Bangkok-Hotels.htm

• berber

ik denk dat het een ander hotel is als op de website hierboven genoemd wij boeken namelijk dat hotel bij hotelplan voor 7 euro per nacht. het heet niet prince palace maar gewoon hotel prince. kijk even in de hotelplan gids thailand blz 23

ligging in een zijstraat van New Pitchburi road op loopafstand van winkeld en nachtmarkt van de Sukhumvit Road kamers voorzien van zitje telefoon airco tv met satteliet koelkast badkamer met bad douche en toilet LO 7 euro pppn

• Harry

Wij hebben via www.greenwoodtravel.nl in het prince palace gelogeerd voor 1000 BTH met uitgebreid buffet .

Groot voordeel is dat als je verder rondreist je bagage gratis kan laten staan.

mvg

Harry

• stephane

Waarom ga je niet als start naar Kao san road

daar zitten er heel veel die voor jaren in Thailand zijn en daar kan e alle tips bekomen die je wil.

Tevens je baggage veilig achterlaten kan .. ga uiteraard niet in die kleine straatjes proberen daar is het niet veilig voor je baggage anders heel ok

have fun stephane

• Hellen

je hebt de verkeerde Joachim…..niet het princepalace,maar gwoon het Prince hotel.

Die is ongeveer 700 baht voor een standaard kamer,het hotel heeft een zwembad.