benefiet concert

• debber

13 februari is er in bangkok een benefietconcert voor azie, lata ik nou net daar zijn en er heeel graag naar toe willen, wie weet waar ik meer info kan vinden en hoeveel een kaartje kost???

• sjakiewattenon

Hr. Ms. Ambassadeur de Heer Pieter Marres en het bestuur van de Nederlandse vereniging Thailand geven een herdenkings concert voor de door de Tsunami getroffen Nederlanders.

Op Dinsdag 8 Februari 2005.

Ontvangst 19 00 uur.

Aanvang concert 19 45 uur

In de STAR 29 op de 29ste verdieping van Hotel Plaza Athene,Wireroad, Bangkok.

Het is een uitnodiging, dus geen kaartje kopen.

Je mag natuurlijk wel wat geven. Sjakie.

• Blont

Ik was een tijdje geleden ook hier over begonnen. Nadat ik het gehoord had op MTV. Op de site van MTV heb ik er toen niets over gevonden. Niet meer naar gezocht ook.

Het werd toen Asia Aid genoemd, maar had niet begrepen dat het op uitnodiging bedoeld was.

Ik ben helaas toch te laat in Bangkok. 16 februari pas.

Henk.

• charlie

Alicia Keys, Jennifer Lopez, 50 Cent en Sting werken allemaal mee aan de benefietshow van MTV voor de slachtoffers van de zeebeving in Azië. MTV Asia Aid vindt op 3 februari plaats in de Thaise hoofdstad Bangkok en wordt wereldwijd live uitgezonden.

Naast Keys treden Good Charlotte, Kelly Clarkson en Hoobastank op. Ook staan tijdens het evenement in de Impact Arena Aziatische artiesten op het programma. Van Lopez wordt een opgenomen optreden uitgezonden. Sting, 50 Cent, Ricky Martin, Nelly, Moby, Green Day en Ronan Keating leveren een videobijdrage.

MTV wil met Asia Aid geld inzamelen voor Unicef en voor een aantal goede doelen in de getroffen gebieden. De uitzending is vandaag van 16.00 tot 18.30 uur.