Strand

• rene

We staan op het punt om een ticket te kopen naar Bangkok, en willen daar een hoop zien, maar ook ‘lui’ op het strand hangen. Is er ook een strand in de buurt van Bangkok? Of goed te bereiken vanuit daar?

alvast bedankt voor reacties

• khonkaen

vanuit bkk , kan je naar cha-am of huahin

groet

willem

• martijn

Ja of naar pattaya. Je kunt ook naar Koh Chang dat is een stuk rustiger, maar ook verder.

• rene

bedankt voor de info. zijn cha-am of huahin goed te bereiken per openbaar vervoer? Heb alleen een retourtje, accomodatie wil ik aar regelen, neem aan dat dat geen probleem is half augustus?

• Jan/ Travelprins

Gewoon met de trein vanuit Bangkok, goede verbinding.

• Sander

volgens mij helemaal geen goede verbinding, met de bus is veel makkelijker

• Arie

Sander,heb jij toevallig vroeger bij Getronics in Rotterdam gewerkt???Zo,ja,mail dan een berichtje terug aub.Trouwens met de trein duurt de reis 4 uur,met de bus ong.2 en een half uur.

Gr,Arie.

• Rene

Bedankt voor de reacties,s 'ochtends vroeg komen we aan en nemen dan de bus naar Cha-am of Hue Hin, wellicht later door met de trein richting Koh Samui, ben er nog niet helemaal uit.

• A.P. Hankes-van Beek

Hoi René,

Mag ik je Hua-Hin aanraden? Leuk stadje met een gezellige avondmarkt.

Mooi strand van ongeveer 6 k.m. lang; een heerlijke wandeling.

Cha-am bestaat hoofdzakelijk uit een lange boulevard met hotels, restaurantjes enz. met wel een mooi strand, maar is lang niet zo gezellig als Hua-Hin.

In het weekend staat alles vol met kraampjes en overal oorverdovende muziek.

De rest van de week is het er rustig, dus niets te beleven.

• Sander

Dag Arie, nee heb vroeger niet bij Getronics gewerkt, wel in Rotterdam gewoond trouwens…

groeten, SanderArie schreef: