eastin

• Theo

Hallo

Weet iemand of ze in het eastin hotel in Bangkok mijn isaantje binnenlaten zonder hiervoor iets te hoeven betalen?Heb nl slechte ervaringen met hotel in jomtien vorig jaar. Koste me elke dag 500 baht extra.

• han

no problem

• mike

Mag ik vragen welk hotel het is.

heb dat naelijk ook een keer meegemaakt en zei toen dat ik een kamer voor 2 personen betaal en als ze daar en probleem van maken ik gewoon zou uit checken en wat bleek verder geen problemen mee.De nachtbewaking steekt dat geld in hun eigen zak…..

• Theo

Was palm beach hotel in Jomtien.Was rond kerst en nieuwjaar.Had vlucht en hotel samen geboekt bij reisbureau hier.Dus gaan uitchecken kon ik wel,maar ik had toch al alles betaald.Krijg je als je een maand van te voren gaat boeken voor eind december

• han

Dan heb ik toch het gevoel dat je genomen bent,de meeste hotels zijn gastvriendelijk in pattaya,alléén de echte dure top hotels niet.

Je had al betaald en op een thaise manier aangepakt,het was druk en de kamer is nog een keer verhuurd.

• han

trouwens ik ben met Eastiny hotel in de war,ik ken Eastin niet.

Boek niets via een hotelsite als je niet zeker bent,je kan altijd het hotel mailen met je vraag,je zal zeker niet de eerste zijn :D