Digitale camera kopen in Bangkok

• Cindy

Hallo,

heeft iemand een goed adres waar wij bij aankomst in Bangkok een digitale spiegelreflex camera van Canon kunnen kopen?

En zijn de kosten veel lager dan in nederland?

Graag jullie reacties.

Groet,

Cindy

• raj

probeer de MBK department, in het centrum, erg bekend.

• Prikker

De prijzen voor digitale camera's (en geheugen, etc etc) zijn in Thailand exact hetzelfde als in NL.

Als je via Singapore vliegt kun je wellicht daar iets goedkoper een Canon Eos 300D/350D kopen of zo.. informeer je goed voordat je besluit in het buitenland te kopen want Canon hanteert bijv een Amerikaans model (Rebel) als een Rest-van-de-wereld model. Hoe ze precies afwijken van elkaar weet ik niet, maar ik weet wel dat de Rebel (ook in NL) goedkoper is.

Ja, dat geldt ook voor MBK.

• wilfred

Electronica is in Bangkok even duur als in Nederland. Gewoon bij de Mediamarkt kopen, heb je ook nog garantie.

• khonkaen

moet je niet zeggen, dat camera's net zo duur zijn als in nederland ..

ik kocht hier laatst in khonkaen een Kodak LS755 5MP inclusief

256 M external memory card.. voor 13.000thb = 260 euries..

willem,nederthai

• wilfred

Bij Mediamarkt waren de memorysticks 256 mb in de aanbieding voor € 25,00

In de MBK in Bangkok waren deze stukken duurder.

Had ik ze nu maar toch maar in Nederland gekocht…

• Bert

Digitale rotzooi moet je in nederland kopen veel goedkoper je kunt ze ook kopen op www.marktplaats.nl z.g.a.n

• Prikker

…er is veel verschil tussen memorysticks .. zelfs binnen dezelfde merken (sandisk, fuji etc etc) kunnen nieuwe generatie-sticks totaal verschillend geprijsd zijn tov oudere generatie-sticks.. vandaar dat sticks in bkk soms goedkoper lijken, maar daar worden veel oudere generatie memorysticks verkocht.

Koop ze gewoon lekker in NL zou ik zeggen… zoals Wilfred ook aangeeft er zijn ook hier aanbiedingen genoeg. Jammer dat je de 19% kortingweek bij Mediamarkt een paar weken geleden gemist hebt…

• Prikker

Marktplaats is inderdaad een perfect alternatief op alle winkelketens, alleen bij Marktplaats.nl hoort wel de waarschuwing www.internetoplichting.nl

• Cindy

inmiddels heeft mijn vriend een camera gekocht dus bedankt allemaal voor jullie advies.

Groet,

Cindy