Hallo,
heeft iemand een goed adres waar wij bij aankomst in Bangkok een digitale spiegelreflex camera van Canon kunnen kopen?
En zijn de kosten veel lager dan in nederland?
Graag jullie reacties.
Groet,
Cindy
De prijzen voor digitale camera's (en geheugen, etc etc) zijn in Thailand exact hetzelfde als in NL.
Als je via Singapore vliegt kun je wellicht daar iets goedkoper een Canon Eos 300D/350D kopen of zo.. informeer je goed voordat je besluit in het buitenland te kopen want Canon hanteert bijv een Amerikaans model (Rebel) als een Rest-van-de-wereld model. Hoe ze precies afwijken van elkaar weet ik niet, maar ik weet wel dat de Rebel (ook in NL) goedkoper is.
Ja, dat geldt ook voor MBK.
…er is veel verschil tussen memorysticks .. zelfs binnen dezelfde merken (sandisk, fuji etc etc) kunnen nieuwe generatie-sticks totaal verschillend geprijsd zijn tov oudere generatie-sticks.. vandaar dat sticks in bkk soms goedkoper lijken, maar daar worden veel oudere generatie memorysticks verkocht.
Koop ze gewoon lekker in NL zou ik zeggen… zoals Wilfred ook aangeeft er zijn ook hier aanbiedingen genoeg. Jammer dat je de 19% kortingweek bij Mediamarkt een paar weken geleden gemist hebt…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?