(eco) tours boeken

• Marjolein

Vanuit Hanoi in Vietnam konden we via een goede organisatie trips los boeken. Dat was perfect geregeld en kleinschalig. Dat willen we in Thailand weer doen. In de LP staat er weinig over. Kent iemand zo´n kleine touroperator in bijv. Bangkok?

• Cindy

Ik weet alleen dat wij via Thailandonline hebben geboekt en in bangkok zelf naar hun lokale reisburo in het Trang hotel moeten gaan. Deze zijn nederlandstalig en regelen trips door geheel thailand.

Indien je meer info wenst hoor ik het wel van je.

Cindy

• marjolein

Hoi Cindy,

Bedankt voor je reaktie! Enne Ja ik wil nog wel meer weten bijvoorbeeld of ze met grote groepen op pad gaan, hoe de gids was, of het erg commerciele trips zijn of net ff anders dan de andere aanbieders.

Groetjes,

Marjolein

• Sander

www.greenwoodtravel.co.th

ook gerund door Nederlanders, goede ervaringen mee

• Cindy

Hoi Marjolein,

Zoals ik in het vorige berichtje melde hebben wij dit allemaal via www.thailandonline.nl geboekt.

Wij hebben gekozen voor een individuele reis. Dit betekent, niet in een airco bus met 30 personen maar wel met een groep tot maximaal 8 personen. De kans bestaat dat je met z'n tweeen bent, maar dus ook met 4 of 8. De trips zijn allemaal 2, 3 4, of 5 daagse bouwstenen. Je wordt opgehaald bij je hotel en eten en drinken, overnachtigingen etc. is geregeld.

Als je kijkt naar het commerciele dan kan ik eigenlijk alleen maar zeggen dat er in onze reis bouwstenen zitten die ik in echt elke reisgids ben tegen gekomen (bijv: de birma spoorlijn, met voorafgaand de drijvende markt), maar ook bouwstenen die ik nog nergens ben tegengekomen (bijvoorbeeld: woureuzen en meren, slapen in boomhutten, drijvend hotel etc. in een national park ten hoogte van Surat Thani.

Veel plekken zijn toeristentrekkers en als je al het mooie wil zien dan kom je daar automatisch terecht denk ik.

Neem anders eens een kijkje op hun site en neem contact op met Fenny. Ze heeft ons super geholpen en wij vinden het fijn dat we vanuit nederland toch alles al vastgelegd hebben (op enkele rustdagen na, die kunnen we zelf indelen zoals we willen).

Tevens hebben ze voor ons een geweldig hotel op koh samui uitgezocht waar we de laatste 5 dagen lekker gaan bijkomen.

Groetjes, en indien meer info… dan lees ik het wel weer

• brigitte

Kijk eens op de site van 333travel, ze zitten sinds juni, ook met 'n kantoor in Bangkok!

Wij hebben in april met hun 'n rondreis gemaakt, en dat is ons zeer goed bevallen.