Royal Benji (BKK) en grand jomtien palace (Jomtien)

• jan

Wie kan mij via dit forum ervaringen mededelen ten aanzien van deze hotels. Ik ben erg nieuwsgierig. We hopen maar dat we een redelijke keus hebben gemaakt.

Alle waar is natuurlijk naar z'n geld, ze waren niet duur, maar toch.

Bedankt maar weer.

Groet, Jan

• Kees

Prima hotels! Maak je geen zorgen!

• @nneke

Beste Jan,

Ik kan je helaas alleen mijn ervaring met Royal Benja vertellen daar wij daar geweest zijn kerst 2002/2002. Grand Jomtien kennen wij dus niet. RB is perfect, goed gelegen in soi 7 van Sukhumvit, grote kamers met ruime bedden, zitje en riante badkamer. Zwembad (niet al te groot) met genoeg ligbedden. Uitgebreid ontbijtbuffet. Het hotel heeft op mij een verzorgde indruk gemaakt, goede service en voor de prijs die wij er toen voor betaalde waren wij bijzonder verrast dat je daar zoveel voor kan krijgen. In deze soi (7) ligt ook een supermarkt Foodland waarin je heerlijk aan de bar kunt eten, verder verkopen ze hier ook alle soorten drankjes (lekkere melk) fruit etc etc. maar vooral het eten was hier erg lekker en niet duur.

De skytrain is ook op loopafstand en verder is er elke avond op sukhumvit een nachtmarkt, diverse gezellige barretjes/terrasjes. Gewoon een goede keuze! Heel veel plezier en groetjes @nneke.

• @nneke

Beste Jan,

Ik lees net dat je 18 juli naar Bangkok gaat?? Toeval! wij ook op die datum, vlieg je met China of Eva?? Nou nog een weekje wachten dus dat is aftellen….

• linda

hoi wij zijn al enkele malen in grand jomtien palace geweest het is een goed hotel de kamers zijn netjes en het ontbijt is goed en je kunt er ook buiten eten het is het laatste hotel op de beach road snachts rijden de taxis er niet zo graag heen van daar uit hebben ze bijna geen klanten om naar pattaya te rijden groetjes

• jan

Bedankt voor jullie antwoorden. Indien jullie nog meer tips hebben voor bangkok of Jomtien zie ik ze graag. Nogmaals bedankt.

Groet, Jan

• jan

toevallig, nee we reizen met Turkish Airways. We hebben pas afgelopen week geboekt. Het lukte ons maar net om binnen budget te blijven.

Zit je ook in het R. Benja? We hebben er erg veel zin in.

• @nneke

Nee dit keer zitten wij niet in Royal Benja. Omdat we al 2 maal in Bangkok geweest zijn en 2 x een hotel nabij Sukhumvit hadden geboekt, hebben we er nu voor gekozen om een hotel in een ander gedeelte van Bangkok te nemen; aan Silom road (nabij Patpong). Daarna gaan we nog naar Pattaya en Phuket. Heb er ook inderdaad erg veel zin in. Alvast veel plezier toegewenst.

Gr. @nneke

• @nneke

Ik weet niet of dit de eerste keer Thailand is voor jullie maar in Bangkok vind ik het altijd leuk om in China town te gaan kijken, alleen de geuren die je daar al ruikt van al het eten en de specerijen etc. is heel leuk (pensang lane). In pattaya zijn wij een dagdeel naar Nong noch tropical garden geweest, was wel aardig (tropische tuinen, kleine dierentuin, speeltoestellen, olifanten show en culturele show).

En een avondje stappen in Patpong (bkk) en Pattaya mag ook zeker niet ontbreken.

Soi cowboy in bkk is iets relaxter dan Patpong (en dicht bij Royal Benja) om uit te gaan, hier wordt je niet zo gauw “lastig” gevallen en kan je iets makkelijker rustig een biertje drinken aan de bar.