Agoda Hotels

• Janssen

Heeft iemand al eens een hotelovernachting op Agoda.com geboekt? Is dit goed geregeld? Het zou op ons hotel 50% goedkoper zijn!

• Mayo

ik heb gisteren voor t eerst geboekt via agoda.

Of het 50 % goedkoper is, weet ik niet. Is erg afhankelijk van t hotel.

Het hotel wat wij boekte bleek later via booking .com net zo goedkoop te zijn.

Sommige hotels op agoda zijn bv weer duurder dan via greenwoud geboekt…

goed vergelijken dus

• bestmayo

maar als je dus zeker weet dat t 50 % scheelt, gewoon boeken. Is bij mij prima gelukt. ( wel ff een probleem, omdat ontbijt incl was maar niet opde voucher stond)

je krijgt netjes een hotel voucher gemaild. Als je vragen hebt kan je 24/7 live chatten met een medewerker voor al je vragen. ( zo heb ik ons probleem netje kunnen oplossen)

• holiday

Gewoon boeken.

Ik heb er in het verleden ook een paar x geboekt zonder problemen.

Sterker nog, na de boeking kreeg ik een mail dat het goedkoper was dan wat ik betaald had.

Kreeg het netjes terug gestort.

• Berry

Recent een hotel via www.agoda.com geboekt. Ze halen direct het geld van je rekening (en niet pas als je werkelijk in het hotel bent) en daarna kun je niets meer aanpassen in je resevering zonder 100 % van je hotelkosten kwijt te zijn.

Persoonlijk vind ik het pure oplichting. Mij advies, zoek naar een organisatie die wel klant vriendelijk is.

• Rob

Ik heb ook regelmatig via Agoda geboekt geen enkel probleem gehad. Na mijn laatste boeking werd mijn credit card gestolen en Agoda regelde keurig netjes een fax die ze verstuurd hebben naar het Hotel. Daardoor kon ik ook zonder problemen inchecken. Ik vind hun service prima

• peetd07

Ik heb vandaag, zondag 7 maart, via agoda geboekt. Ging allemaal goed en snel. Het geld is inderdaad meteen afgeschreven. Dat vind ik minder. Ze zijn wel goedkoper dan Bookings.nl. daar zou ik € 348 moeten betalen excl. ontbijt a 19 eur p.p.pn. Via Agoda betaal ik € 275 incl. ontbijt voor zelfde hotel, zelfde kamer en zelfde periode. Slaap nu in NH Doelen Hotel. Dus ja Agoda is in dit geval veel goedkoper.

Ik vind het dus wel goed tot nu toe. Maar ik vind bookings.nl, een site die veel prettiger werkt en alles helemaal nederlands en heeft bij mij tot nu toe beste vertrouwen. . Ik moet even de ervaring afwachten hoe het allemaal verloopt. Ik ga het hotel bellen om te vragen of bij hen ook de boeking bekend is. Maar ik lees op internet goede verhalen en hebben in 2008 ook een prijs gewonnen.

Dus ja, ik ben tevreden tot nu toe en komt betrouwbaar over.

• Erik

net verleden week hotel via Agoda in Laos geboekt,was perfekt en super prijs,echt een aanrader

• Fox

Tig keren gebruik gemaakt van Agoda om hotels te boeken.

Altijd prima bevallen en nooit problemen gehad.

Ze rekenen wel een (kleine) toeslag die nergens staat vermeld.

Met de Awards kun je korting krijgen bij een volgende boeking.

Maar de bookingsites altijd blijven vergelijken.

• P.G.

Klopt ze incasseren direct je rekening, vind ik ook een grote minpunt. Voor de rest gaat het reserveren vlot voor soms goedkoper als elders.

Soms! Regelmatig als je rechtstreeks bij betreffende Hotel boekt ben je goedkoper uit. Dus eventjes wat zelf onderzoek doen via internet, vraag ook via

email rechtstreeks aan hotel voor eventuele korting als je meerdere dagen daar wilt verblijven, vaak met resultaat.