Bellen naar mobiel in Thailand

• plukje

Helemaal gelijk , ik keek niet goed, Moet sterkere leesbril. Maar 0,020 € pm is ook wel een beetje verwarrend (drie cijfers achter de komma.)

Maar dan nog is 0 ct pm nog steeds voordeliger.

En ja ik weet meeste zijn geen telcom aanbieders. Meestal bel eje gewoon een 0900 nummer en toetst je daarna gewoon het nummer in thailand of wat voor land ook. En meestal is ook niet nodig om te registreren of lid te worden of abonement te nemen en dat soort moeilijke dingen.

Dat gratis bellen nummer werkt overigens vanaf een 020 nummer ipv een 0900 nummer gek genoeg. Maar vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan.

• Khunjan

Poivi? Moet ik zeker ook nog zo'n ding op mijn kop aanschaffen om doorheen te kunnen babbelen? :X

• axel

Kijk uit met gratis, niets is gratis, zelfs Voip e.d. moet je altijd nog iets storten.

Prettige zondag. ;)

• Boris IP: 81.204.218.66 & IP: 85.159.97.227

je kunt beter nieT belle, maar daar kom jy vast nog wel achter:)

• plukje

gratis is als je 0 ct op je rekening ziet en dat is het geval met de belbazaar, je bent een sufferd en kan niet tellen als je dat dan niet gebruikt.

ten zij geld je niksuitmaakt

• aloen39

hi robbie ik bel altijd met lebara.nl gewoon rechtstreek enkel het nummer van thailand 0066 en dan het nummer wat je wil bellen zonder de nul

• plukje

Stom dat ik dat niet wist, lebara, is echt handig en € 0,18 ct per minuut. Dat is echt voordelig. Veel beter dan 0 ct pm. En je koopt 20,- beltegoed en krijgt er 40,- voor. Geweldig aardig van die mensen. Robbie is nu geweldig geholpen (als ie het nog weten wil :-) en iedereen die meeleest ook.

• Ton

€ 4 bij de kruitvat wil je er een van mij gratis hebben Jan X(X(

• Khunjan

Ja, ja ja……… X(

• Ton

prive mail