rajah mansion

• blacklover

ik heb dit jaar en in 2009 een kamer gehad in het rajah mansion in sukhimvit soi 4 betaal daar 11000 bath voor kamer en 11000 deposit waarvan ze naar de maand of naar hoelang je nog verblijft daarnatrekken ze je verbruik van water en elekrisch af is goed personeel daar vriendelijk behulpzaam nooit problemen gehad met het mee nemen van de nodige afrikaanse bvriendinnen die ik daar ken nooit is er pasport gevraagd of wat dan ook maar aangezien de financieele kant dit jaar niet zo goed verloopt wil ik vragen over mensen zijn die en liefst in buurt van soi 4 dus niet soi 55 of 77 daar heb ik altijd apartement gehad maar dat was voor langere tijd kun je niet huren voor 1 maand dus weet iemand een adress waar je kamer voor nog betere prijs kunt boeken voor 1 maand en wel schoon liefst ook veel hotels waar je ook kunt boeken voor 1 maand heb je veel de problemen van die gore kakkerlakken dus weet ji een goedkopere plek schoon laat dan iets weten alvast bedankt

• plukje

http://www.novelplace.com/rate.htm

en als je af en toe thaise vriendin meeneemt dan roostert die de kakkerlakken en eet ze op.

• Koos

Rental Rate (Baht)

Type Sqm. Daily Weekly Monthly

Studio

Executive 32 850 5,500 14,500

Deluxe 36 1,050 6,700 20,000

Superior 46 1,150 7,500 23,000

Dat moet wel een Echt thais hotel zijn, een superior kost meer dan een executive ! Hier krijg je vast ook een flying tomato bij je ontbijt >:D<

• blacklover

pluk je kunt schijnt niet lezen ik zoek in buurt soi 4 schreef ik en iets goedkooper dan die 11000 van rajah mansion dus geen duurdere plekken daar heb ik niks aan en is ook niet wat ik vrieg dus leer eens lezen aub voor je reactie geeft op een vraag ook al is het goed beboelt

• chang-noi

Tja blacklover het idd goed bedoeld. Neem het dan voor kennisgeving aan i.p.v. iemand afsnauwen. Wij zeggen toch ook niets over je Nederlands

• plukje

Ja dat vind ik eigenlijk ook wel. Maar Ja ik kan wel lezen hoor. Dat is me van de lagere school in ieder geval een beetje bijgebleven. Ik heb een cursus begrijpend lezen gevolgd, maar begreep daar helemaal niets van. En eigenlijk heb ik er ook een beetje over heen gelezen wat de lokatie betreft, mischien gebeert dat een ander ook wel eens, besefte ook niet dat dat zo cruciaal was en dat een mens zo ontrieft kan raken van een dergelijke omissie. En toen je zo over die kakkerlakken begon, dacht ik iets gevonden te hebben waar die diertjes zich geheel niet thuis voelen.

Maar goed success verders met de zoektocht.

• Adrie

blacklover Schreef:

——————————————————-

> ik heb dit jaar en in 2009 een kamer gehad in het

> rajah mansion in sukhimvit soi 4 betaal daar 11000

> bath voor kamer en 11000 deposit waarvan ze naar

> de maand of naar hoelang je nog verblijft

> daarnatrekken ze je verbruik van water en

> elekrisch af is goed personeel daar vriendelijk

> behulpzaam nooit problemen gehad met het mee nemen

> van de nodige afrikaanse bvriendinnen die ik daar

> ken nooit is er pasport gevraagd of wat dan ook

> maar aangezien de financieele kant dit jaar niet

> zo goed verloopt wil ik vragen over mensen zijn

> die en liefst in buurt van soi 4 dus niet soi 55

> of 77 daar heb ik altijd apartement gehad maar dat

> was voor langere tijd kun je niet huren voor 1

> maand dus weet iemand een adress waar je kamer

> voor nog betere prijs kunt boeken voor 1 maand en

> wel schoon liefst ook veel hotels waar je ook kunt

> boeken voor 1 maand heb je veel de problemen van

> die gore kakkerlakken dus weet ji een goedkopere

> plek schoon laat dan iets weten alvast bedankt

Ik al moe wore van jou vehaal leese, nooit gehoorte van punte en coomaas

• harry dijkman

je kunt het Nana Plaza proberen soi 4, 200 meter voorbij het Nana hotel aan de overkant,onopvallend,goedkoop en ruim.

• monteur

wat is dat een hotel of apartements gebouw en heb je er meer info over website of iets kan er niks over vinden op internet

• wopje

Ik las net dat er op dat plaza veel bedden zijn en altijd opgemaakt, mooar of het onopvallend en goedkoop is weet ik niet.