varkensgriep

• Koos

Mijn vrouw vertelde vandaag dat veel van haar collega's ziek thuis zitten, ze hebben de varkensgriep.

Nou las ik laatst dat in Holland de vaccins vernietigd zouden worden maar in Thailand is het teruggekomen.

Hebben jullie er ook iets over gehoord? (Dan bedoel ik de prikkers in Thailand)

• Frans

@ Kwai(e) Koos,

Kap daar nou toch eens mee, elke keer Thailand naar beneden trekken.

Ben je nou echt een oor genaaid door je vrouwtje uit de Isan?

Was jij nou niet die ……. ( vul hier zelf in wat u wilt ) die een topic starte over de Mexicaanse griep?

die eeuwig duurde.

Hou nou toch eens op!!!

Dit zeg ik ook voor Petra, en natuurlijk onze aller Kwai en de rest van zijn nick-name-pjes.

• Koos

Ze Frans:

1- klets eens niet zo dom, ik heet Koos en ben Kwai niet!

2- mijn vrouw komt niet uit de Isan maar uit Bkk en heeft een prima job, niet in de sex-industrie!

3- ik haal Thailand niet naar beneden, ik woon-werk-leef zelf tussen de thai en spreek zelden blanken hier.

4- nee ik was niet die …. die over de mexicaanse griep starte…….ik stel een serieuze vraag!

5- Ga jij lekker naar de Pattaya vooroordelen pagina, daar zitten er meer zoals jij.

• Kwai

(tu)(tu) Klasse Koos

Frans alles goed met je::o

The one and only Kwai ( and only Kwai )

• bangkok

er zijn wel degelijk een aantal gevallen gemeld van H1N1 deze week, en in Bangkok

anderzijds, is het aangetoond dat de H1N1 griep veel minder erg is dan gevreesd

er zijn meer varkensgriep gevallen die gewoon als een griep zijn behandeld en zonder nefaste gevolgen.

en de WHO heeft vandaag verklaard : – August 10: The WHO declares the pandemic over.

– Het is een heel terechte en correcte vraag van Koos –

—- bedoeling van dit forum is: om vragen te beantwoorden en niet negatief te interpreteren en repliceren – be cool please

• axel

Het lijkt wel of sommige figuren op dit forum alleen maar negatieve berichten over Thailand bewust de wereld mogen insturen terwijl anderen die normaal reageren afgekapt worden of dat hun berichten zonder reden zelfs verwijderd worden.

• Koos

Jorge het lijkt er ook op dat sommige mensen hier financiele belangen hebben in Thailand en die willen verdedigen.

Ik schrijf over wat ik wil en laat me door jou de mond niet snoeren of voor Kwai uitmaken. Thailand is een prachtig land maar kent ook zo zijn beperkingen en onveiligheden. Iedereen heeft recht op informatie uit 1e hand en ik heb recht op informatie van andere prikkers.

******************** misplaatste comments verwijderd ********************

Ja er is dus weer varkensgriep hier, ik dacht dat de artsen van mijn vrouws collega;s het mischien verkeerd beoordeeld hadden maar het schijnt dus echt zo te zijn. Oppassen dus voor een besmetting.

• bennit

In Nederland hebben ze nog vaccin over,kan misschien voor een prikje(of meerdere) naar Thailand toe.

Nu weer een nieuwe bacterie die resistent is voor de zwaarste anti biotica.(lange leven de fm industrie)

• loe

In Nederland hebben ze nog vaccin over,kan misschien voor een prikje(of meerdere) naar Thailand toe.

Volgens mij is de houdbaarheidsdatum van het vaccin, dat Nederland heeft verstreken,

maar daar kan in Azie en Afrika nog goed geld mee worden gemaakt :(

• Koos

Er zijn collega;s van mijn vrouw al weer genezen van de varkensgriep. De thai hebben er ook een vaccin voor, je gaat er dus niet aan dood hoor. Maar toch wil je dat natuurlijk niet oplopen, zeker niet tijdens je dure vakantie.