varkensgriep

• loe

Ik had vorig jaar Dengue fever in Thailand. Ook geen pretje.

14 dagen van de kaart incl. 4 dagen in het ziekenhuis.

En het kan je overal in Thailand overkomen:

1 steek van een besmette tijgermug en je bent ‘'verkocht’'.

Er zijn geen medicijnen om het te voorkomen en ook niet

om het te genezen.

De bewuste muggen bijten ook overdag.

(Kwai zal trots op me zijn :) )

• Koos

Nou Loe laat Frans het maar niet lezen…..

Mijn vrouw had jaren terug op Samui ook dankzij een muggensteek een griep te pakken. 6 uur aan het infuus met mineralen en ze was weer beter.

Je kunt zorgen dat ze niet in je tuin verblijven door natte plekken droog te maken of met Deet te smeren maar ja wie doet dat nou iedere dag.

Ik wil ventilatoren in de tuin ophangen om ze weg te blazen, als iemand een beter idee heeft dan hoor ik het graag.

• sjakiewattenon

Zout op hun taart strooien. X(

• Sajan

Ik heb 2 weken geleden nog 7 dagen met Dengue fever in het ziekenhuis gelegen.

Na wat vragen, lagen er nog 8 Nederlanders en belgen met het Dengue fever in het ziekenhuis!!

• loe

op hun taart, sjaak?

of hun staart

• axel

Wat gek dat je daar zo weinig over hoort.

• sjakiewattenon

staart, juist loe. vorige week vrijdag werdt er 25 000 euro op mijn Thaise bank rekening gestort , 42.2 baht per euro.

Net op tijd, een dag later begon de euro met een rotgang te zakken. Scheelt in 1 dag toch 50 000 baht.

• Harry

Vraag: waarom gebruiken jullie geen Thiamine ??

• Sfred+

Ik ook :)-D

• Sfred+

Koos, we gaan het op de markt brengen wereldwijd. De griep oplopen een infuusje en 6 uur later ben je beter, een super medicijn. Maar ik ben bang dat ze uitgedroogd was en dan helpt zo een infuus inderdaad en snel. :)-D