ervaring emirates ams dxb bkk

• blacklover

wie heeft ervaring met emirates vanaf ams de route ams dxb bkk en terug bkk dxb ams met het vlucht schema ams 1430-dxb 2359-0315-bkk1205 en terug vlucht bkk 0225-dxb 0555-0825-ams 1245 en is bij emirates economy class ook 30 kilo dat je mag mee nemen aan baggage groetjes

• Erik

perfect ben nu in BKK en in de 3 uur die je in Dubai hebt is er boven Burger King op vertoon van je boardingkaart nog gratis een buffet met eten en drinken

• Frank

Ik ben voor de 2e maal van dusseldorf met nagenoeg dezelfde tijden.

Emirates is een prima maatschappij, met een goede service, goed eten en voor ieder een eigen scherm met spelletjes,film ed.

volgend jaar probeer ik de vlucht vanaf amsterdam te boeken

• Sytze

Emirates is altijd goed,soms even goed puzzelen om je transit tijd kort te houden.

Mvg,

Sytze

• blacklover

dat eten en drinken boven burger king in in de lounge van emirates neem ik aan maar kun je daar ook in als je economy vliegt of mag je enkel binnen als je buisnesclass of firstclass vliegt

• Luc Vandeweyer

Dit is voor elke transitpassagier gratis.

• blacklover

en die lounge boven burger king in welke terminal zit die in 1 of 2 of 3 en heb je daar ook bier of is enkel frisdranken

• Erik

ja alcoholische dranken moet je betalen,koffie thee,sappen en softdrinks zijn gratis en is in de emirates terminal

• Erik

nee dat is speciaal voor economy class,voor business hebben ze een exclusieve lounge waar alle alcoholische dranken ook gratis zijn

• Annemie

Hoe zit het daar met het roken?is er een rokersruimte?