hotel

• jacqueline v z

hallo

wij hebben tickets voor 1 maand naar thailand ,de bedoeling is om eerst 4 nachten in bangkok te blijven en daar vanalles te doen vandaar verder te boeken naar de plaatsen die wij graag willen zien,een soort rondreisje b v met de slaaptrein naar chaing mai .

wie weet een goed budget hotel ,schoon en met koelkast/minibar in de kamer (voor mijn insuline koud te houden ) en waar we de bagage die we niet mee willen nemen op de rondreis! achter kunnen laten en een kluisje voor de retourtickets ?wij willen eigenlijk in de buurt van sao kan road , maar ze hebben mij verteld dat daar ontzettend veel beestjes zoals kakkerlakken zitten, ik had willen kiezen tussen het sawasdee krungthep inn en sawasdee banglumpoo en het rumbuttri village , maar als er teveel kakkerlakken zitten weet ik niet goed waar er dan een leuke buurt is in bangkok waar er budget hotels zijn , veel te doen is , en bij meerdere bezienswaardegheden en weinig kakkerlakken

ik sta open voor alle goede tips , ook wat te doen in bangkok zoals fietsen de skytrain, en een klongtocht

• loe

''eigenlijk in de buurt van sao kan road ''

Als er in de buurt van sao kan road beestjes zitten, zou ik

de buurt van kao san road proberen :)

KSR is de laatste jaren helemaal opgepimpt.

Ook veel luxere hotels.

Goedkope guesthouses zitten in de straten achter ksr.

• ola

Probeer Wild Orchid Villa eens ( zijstraat Prha Artrit Road ) Soi Chana Songkrham echte backpackers locatie,onlangs gerenoveerd prijzen plm. 1100-1300 BHT.

• harry

het Suriwong hotel,om de hoek van de apat Pong 1,kost weinig,en zat te doen.

• harry

sorry,ik bedoelde Patpong 1

• tinoh

Ik zou gaan voor de soi Rambuttri, een staat tegenover KSR. Genoeg guesthouses daar. Wij hebben 2 keer geslapen in de Rambuttri village inn, geen kakkerlakken gezien en een lekker zwembad op het dak.