rookworsten in thailand

• martin 1964

sorry dit kan hier niet maar mag wel op de markt pagina

• Harry

Winterpeen, uien, boerenkool, snert………..dat alles erbij en je bent koopman !!

• huibthai

Zie mij verhaal, ,,preuvement the Mill,, op de pattaya prik,van 01-10

• axel

Niemand koopt meer rookworst in Nederland (ja zelfs het grote merk niet), ook in de aanbieding niet en ze worden nu zelfs gedumpt voor € 1,- en dan blijven ze nog liggen, kopen die boel dus misschien een idee voor de vaste Thailandgangers om iets mee te nemen voor onze broeders in Thailand die er zo naar verlangen.

:P

• Erik

gatsie ik moet er hier niet aan denken,in Udon is ook een Nederlandse kroeg die erwtensoep verkoopt,nee bedankt hoor niet voor mij hier,misschien in NL bij -10C

• blacklover

zouden jullie niet beter in nederland blijven in plaats van naar ander land te gaan en steeds dat gelul ze moeten dit hebben ze missen dat blijf dan in je eigen land en somige zijn pas gelukkig schijnt het als ze in gezelschap zijn van nederlanders lekker zeiken over ned wat een boelshit

• axel

Nee ze kunnen beter over black ladies kletsen dan geniet jij pas. >:D<

• Fox

Laat ik nou van die rookworsten hebben mogen proeven op de markt in Pattaya. (vrijdag 1 oktober) Frank was daar met een tas vol veschillende soorten worsten die door zijn team worden gemaakt. En de smaak was verbazingwekkend goed.