Eva 777-300-747

• Jeroen

Hoi,

Weet iemand toevallig al meer over wanneer EVA met de 777 naar AMS komt?

Vliegen begin oktober EVA deluxe naar BKK en volgens mij ziet de deluxe klasse er in de 777 nog wat beter uit??!

Grt. Jeroen

• Octopuss

Mijn vriendin is 16 september vertrokken van AMS naar BKK met de 777-300 ER. Het is allemaal nieuwer en moderner maar niet ruimer.

• Joe

is deze 777 de nieuwe DREAMLINER?

• Arie 2

787

• blacklover

somige hebben echt geen idee met welk vliegtuig ze vliegen he lang leve internet

• Joe

@ Blacklover….slimerd, idd. niet iedereen weet of geinteresseerd in het type kisten waar ze zitten. Ik heb alleen in 2009 meer dan 70 vluchten gemaakt, waaronder ams-bkk v.v. , naar mij weten vliegen/vlogen ze met de 747-400 en 747-400 combi. De nieuwe 777 “ Dreamliner” met de “gebogen vleugen” heb ik ze nog niet gezien, volgens mij heeft geen enkele maatschapij deze 777 in bezit. Ik heb horen zeggen dat dit ivm de staking en techinsche euvel. De eerste kist worden aan Singapore Airline geleverd.

• Joe

Arie@ idd. 787

• Adrie

Jeroen Schreef:

——————————————————-

> Hoi,

>

> Weet iemand toevallig al meer over wanneer EVA met

> de 777 naar AMS komt?

>

> Vliegen begin oktober EVA deluxe naar BKK en

> volgens mij ziet de deluxe klasse er in de 777 nog

> wat beter uit??!

>

> Grt. Jeroen

Volgens mijn ticket op 20 nov met de 747-400

• stoere

Interesseert mij ook niks waarmee ik vlieg. als ik maar aankom op de plek van bestemming.

Henk

• Khunjan

In de triple 7 heet het Elite Class, de 747 kent de DeLuxe Class bij EVA Air!