geborduurde kleding in bangkok laten maken

• fatuma sora

wie kan mij vertellen waar ik geborduurde kleding kan laten maken in bangkok?

wie kent de modisten die dat doen?

thanks voor de info

• Joe

ik zie dat niemand heeft gereageerd op je bericht… bij bijna alle tailor kun je je dingen laten maken wat je wilt, qua prijs weet ik natuurlijk niet, kijkt en vergelijk.

ik heb in pattaya div. bedrijfs l;ogo laten borduren, goedkoop/strak en snel.

succes, joe

• Harrie Leusden

Wat wil je laten maken ?

laat zelf veel verschillende zogenaamde patch's maken

ben vanaf begin december 7 weken in Bangkok,

misschien kan ik iets voor je betekenen

Gr Harrie

• Mike

ik heb in MBK wel eens een winkeltje gezien die borduursels op bijna alles zet..petjes,T-shirts enz…

• fatuma

Ik kreeg een mailtje van iemand vanmorgen dat er veel wordt geborduurd in de wijk Pratunam.

ik wil zelfs naar bangkok komen, maar die stad is heel groot en ik zou heel graag willen weten

hoe ik in die wijk kom, het moet zijn aan soi 19, daar zijn heel veel winkeltjes werd mij dus verteld. Pratunam moet dus een textiel wijk zijn, met heel veel vrouwelijke modisten, die veel borduurwerk doen

oa. ze maken ook de surinaamse koto' de kleurrijke klederdracht kleding die de surinaamse vrouwen

droegen in de jaren 1800 tot en met 1870, en nu zie je deze kleding alleen maar op hoogtij en bijzondere dagen

zoals bv 1 juli van elk jaar, omdat 1 julie de afschaffing van de slavernij is voor suriname en de nederlanse antillen.

maar helaas in die landen zijn ze niet te betalen, en ik Bangkok Pratunam moeten ze zeker goedkoper zijn,

Omdat ik mijn vakantie in Bangkok ook wil combineren met ff wat kleding maken op maat, stelde ik dus hier de vraag

aan de mensen die vaker bezoeken.

Bijvoorbaat dank.

• Joe

@ mike, klopt…beganegrond vlak om de hoek bij Dimsum restaurant.

• bennit

Bij 333 travel kunt u per computer het eastin hotel makasan bangkok boeken.(is een aanrader)

Het is een 4 sterren hotel kost ongeveer €20 per persoon per nacht inclusiet ontbijt en ligt op 5 minuten lopen van pratunam.

In dit hotel heeft 333 travel ook een eigen kantoor en kunt u ook voor heel thailand hotels boeken.

Ik ben er vorig jaar in november geweest en was zeer tevreden.

Kijk even bij 333 travel komt u alles te weten.

Met vriendelijke groet