wie kan mij vertellen waar ik geborduurde kleding kan laten maken in bangkok?
wie kent de modisten die dat doen?
thanks voor de info
Ik kreeg een mailtje van iemand vanmorgen dat er veel wordt geborduurd in de wijk Pratunam.
ik wil zelfs naar bangkok komen, maar die stad is heel groot en ik zou heel graag willen weten
hoe ik in die wijk kom, het moet zijn aan soi 19, daar zijn heel veel winkeltjes werd mij dus verteld. Pratunam moet dus een textiel wijk zijn, met heel veel vrouwelijke modisten, die veel borduurwerk doen
oa. ze maken ook de surinaamse koto' de kleurrijke klederdracht kleding die de surinaamse vrouwen
droegen in de jaren 1800 tot en met 1870, en nu zie je deze kleding alleen maar op hoogtij en bijzondere dagen
zoals bv 1 juli van elk jaar, omdat 1 julie de afschaffing van de slavernij is voor suriname en de nederlanse antillen.
maar helaas in die landen zijn ze niet te betalen, en ik Bangkok Pratunam moeten ze zeker goedkoper zijn,
Omdat ik mijn vakantie in Bangkok ook wil combineren met ff wat kleding maken op maat, stelde ik dus hier de vraag
aan de mensen die vaker bezoeken.
Bijvoorbaat dank.
Bij 333 travel kunt u per computer het eastin hotel makasan bangkok boeken.(is een aanrader)
Het is een 4 sterren hotel kost ongeveer €20 per persoon per nacht inclusiet ontbijt en ligt op 5 minuten lopen van pratunam.
In dit hotel heeft 333 travel ook een eigen kantoor en kunt u ook voor heel thailand hotels boeken.
Ik ben er vorig jaar in november geweest en was zeer tevreden.
Kijk even bij 333 travel komt u alles te weten.
Met vriendelijke groet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?