tips en tricks gevraagd student in Bangkok

• Richard

Ik ben een student van 26 jaar en ga mijn afstudeerstage doen in Bangkok. Ik zal er verblijven van februari tot en met augustus 2011.

Ik ben nog nooit in Thailand geweest dus het wordt allemaal nieuw voor me.

Heeft er iemand goede tips wat betreft de reis ernaartoe, leuke dingen te doen daar, mogelijke verblijven etc…

Bij voorbaat dank!!

• jaknaam

richard jongen je heb zes maanden de tijd om bangkok te ervaren

waarom laat je je alles voorkauwen ontdek zelf so what als je eens teveel betaalt

of verkeerde beslissingen neemt

25 jaar ervaring in bkk zonder lonely planet enkele honderden guldens

een rugzakje mijn eerste keer die tijd komt nooit meer terug

we praten over een metropool geen derde wereld land hier is alles mogelijk

dit is mijn tip

p.s veel plezier

• harald

beste student.als jij naar bangkok gaat boek een goed koop hotel te vinden ik denk aan b.m.reisen die zit in maarsen zij hebben ook een kantoor in bangkok.zij kunen jou meer info geeven zeg daan wel dat van mij heb ontvangen harald dernison in hoorn ok.probeer meteen naar een hotel te gaan wandt you reis is meer daan 11.00uur zit jij in een viegtug laat meteen een auto voor jou staan bij de luchthaven die bering jou naar het hotel geen gesuur over geld je bent moe van deze reis probeer van uit jou hotel een huis of apaertement die zijn niet duur je betaaldt aleen water licht en vat.belasting ga naar het kantoor in bangkok.zij kunen jou meer vertellen wat wel en neit kan in bangkok ok ik wens jou veel geluk in bangkok het is leker eten uitgaan is zeer goed maar pas op ok.vrindijk groet van my harald ik ga op 25-11-2010 tot 10-1-2011 ben ik in bangkok ik heb daar een leuke vrouw ontmoet.

• loe

interessante site met veel info over Bangkok:

www.stickmanbangkok.com

Niet alleen algemene info voor toeristen, maar ook

over werk, wonen etc

Ook uitgebreid over nachtleven: Nana, Patpong, Soi Cowboy

en waarschuwingen voor relaties met Thaise dames :)

Veel plezier.

Lees ook “”Private dancer'' van Stephen Leather.

Je bent gewaarschuwd :)

• Tommy

Wat een leuke reactie! En het is 100% waar!