govolo.nl

• blacklover

wie heeft al eens via govolo.nl ticket geboekt en wat is jullie ervaring hiermee vind beetje raar dat ze enkel per mail te bereiken zijn en niet telefonisch ook zijn ze niet aangesloten bij anvr en sgr maar bij de franse snav en aps zeggen ze

• Joe

@ blacklover, vandaag in de telegraaf over de faillietsement van n. de Vries reizen, zij zijn SGR aangesloten, maar mensen die alleen een vliegticket hebben geboekt kunnen fluiten naar de centjes volgens de curator….Dus die SGR waarde stel niets voor….ik heb ooit via onlineweb goederen gekocht, deze firma had ook geen telefoon…oftewel …ze willen niet telefonisch bereikbaar zijn, uiteindelijk na 10 weken had ik mijn spullen binnen,,,,eens maar nooitmeer.

• blacklover

dus eigenlijk zou je iedere keer als je los ticket koopt een soort verzekering er bij moeten afsluiten zoals bij dreizen betaal je 5 euro geloof ik weet niet of dat overal kan en vraag me af hoe het zit als je los ticket koopt bij vliegmaatschappij zelf en deze gaat intussen op de fles

• travel & co.

govolo.nl is een “dochter”van Go Voyages.

Volgens mij wel een goed bedrijf,de klachten op de diverse reacties sites gaan voornamelijk over lieden die een verkeerde datum hebben in gevuld,en dan gratis willen omruilen per telefoon.En dat kan daar dus niet ( waar wel ??? )

Zoals Joe al vermelde de SGR gaat niet op voor enkel ticket.

Als je boekt,dan altijd direct een bevestiging per email,en een E-ticket verlangen.

• Adpattaya

@blacklover, volgens mij zijn er geen verzekeringen af te sluiten om het risico uit te sluiten dat als het reisbureau over de kop gaat jij je ticket wel krijgt! In het geval van De Vries Reizen, het lijkt mij sterk dat zijzelf hun ondergang niet zagen aankomen, dus gewoon schofterig om dan toch tegen beter weten in losse tickets blijven te verkopen en niet te leveren! Een besteld/gekocht ticket kan toch op dezelfde dag op naam worden gezet en per E-mail gestuurd worden? http://www.reisbetaalbaar.nl/reisnieuws/ook-financieel-onvermogen-voor-de-vries-reizen-bv/

Er zijn/is een verzekering die het risico dekken in het geval dat de vliegtuigmaatschappij over de kop gaat;). Ze noemen het een losse ticket polis. https://www.mondial-assistance.nl/MondialAssistanceReiziger/reiziger/onze-reisverzekeringen/ticket-annuleringsverzekering

Overigens, als je twijfelt aan govolo.nl dan zou ik het niet doen. Ik keek net, maar je kunt niet eens direct met hun in contact komen, of ik moet eroverheen hebben gekeken. Vaak is het bij zulk soort bedrijven zo dat als je wel kunt opbellen je per minuut 0,45 Eurocent per minuut betaald.

• Joe

Hi Ad, goed bezig man…>:D< jij heb je huiswerk gedaan….