Sathorn Pier naar de sky train station

• jan 2

hallo kan iemand ons vertellen hoe lang het echt ongeveer lopen is van Sathorn Pier naar de sky train station .

wij zijn niet de aller jongste meer dus rennen , hollen en vliegen doen we niet .

je leest bij de info van hotels de meest vreemde loop tijden , dus zou ik graag willen weten of er iemand

hier is die het echt weet .

mischien dat we een keer een hotelletje aan de rivier pakken dicht bij een pier van boot taxi

ipv asia hotel ,vandaar onze vraag .

ook tips voor een leuk hotelletje dicht bij een water taxi pier is welkom natuurlijk.

mvg

jan

• Ola

Plm 3 minuten incl.het traplopen naar het Skytrainstation.

P.s. Haasten is niet nodig elke 3-5 minuten komt er een trein.

• dianiek

denk een minuut of 2

• dianiek

Wij zaten in het centre point silom hotel was grandioos grote kamer met keukenblok en wasmachine

kost ongeveer 68 eu per nacht en 3 min van pier en skytrain

• jan 2

hoi dianiek

lees net op de site dat ze tot 30 juni 2011 gesloten zijn wegens renovatie

jammer dat is net in de periode dat wij wilden gaan

dus als er nog meer goede tips zijn voor een leuk hotel of guest house dicht bij een pier, zijn ze van harte welkom .

zelf heb ik inmiddels het Navalai River Resort gevonden , maar ik twijfel of het wat is als ik wat reviews lees

met vriendelijke groet jan

• dianiek

Jeetje ik ben er maandag uit terug gekomen en niks van bekend

ja het dat resort ook zien liggen.

ik heb ook in prince palace gezeten is ook een heel goed hotel,stapt zo op de klong overal heen

• ola

Logeerde afgelopen maand voor 4 dagen in het Navalai Resort, niets mis mee, goede kamers goed ontbijbuffet, alleen een tikje overpriced € 72,00 per kamer. nu hoogseizoen vanaf 1 november

Ligt echter niet bijnSathorn maar aan de Prha Arthit pier ( no. 13 )

• jan 2

ja is wel wat duur mischien , maar komt dat niet door de lage euro :S

zo dat we gewoon minder batjes krijgen voor onze euro en dat de prijzen daar om duurder lijken als dat ze zijn:(

of zie ik dit verkeerd ?

groeten

jan

• Guy

Aan Dianiek:wij waren begin dit jaar ook in het Prince Palace en hebben één maal de boot genomen om naar Siam Square te gaan om van daar uit naar de Cha Chu Chac markt te gaan per sky train.Was zeer gemakkelijk te vinden en zeer leuk.Weet jij hoe we op dezelfde manier naar China Town kunnen,aangezien we binnen twee maand terug gaan.We hebben toen een kaartje bij Greenwood gekregen (een kopietje op een A5 papiertje,maar wel handig)maar aangezien we dit jaar bij hun niets geregeld hebben durf ik er ook niet heen om nog eens zo een kaart te vragen.

• dianiek

Hoi Guy

Ik zal eens kijken of ik dat kaartje nog heb,dan laat ik het je gelijk weten.