Bier

• Sfred+

De een vind Isaan prachtig en de ander wil er niet dood gevonden worden. Maar ik begrijp best als je zelf uit de het boerenland komt dat je happy voelt in Isaan.

Laats nog een leuk gesprek gehad met een klant van ons, was een vrouwelijk psycholoog over boer zoekt vrouw. Zij vind het meer contact gestoorden zoekt vrouw en ze zag heel veel overeenkomsten met 55+ mannen dienaar Thailand afreizen voor de wipcultuur en ze was nog geeneens naar Isaan geweest, de schat. Lekker ding trouwens, donkerblond lang haar, 1.75 m, cup c, en zo een ge.l brilletje op.

Avondje met haar wezen stappen, en heerlijk op walkingstreet een terrasje gepakt en naar de bekende 55+ers gekeken met handje in handje met hun Dame uit de provincie, we hebben krom gelegen van het lachen met een gezonde doses humor. 5555555

Isaan is zo gek nog niet. Het zorg zeker voor veel glimlachjes op mijn lippen en met een biertje in de hand, zo nu en dan in Pattaya.

• Arie 2

Ja maar zonder zo’n brilletje vallen ze opeens erg tegen, maar nou nog ff antwoord op mijn vraag. Ik heb wel eens gelezen dat er zelfs oud koraal in de alpen is gevonden dus dacht misschien is dat het wel. Maar jij weet het dus niet. Valt me een beetje van je tegen fred.

• Sfred+

Al het land wat vroegen onder de zeespiegel heeft gelegen vind je resten koraal en zeedieren resten. In de Alpen en ook in Death Valley vind je ook resten van kreeftjes, slakjes, visjes, etc, ze worden ook wel fossielen genoemd. Gewoon evolutie van de grote zoute waterplas. In Pattaya zie je ook veel fossielen. Deze voeden zich zelfs vandaag de dag nog met Chang bier en Isaan vlees. :)-D

Ps. Kan je in Death Valley SCUBA duiken?

Ps 2 en zonder kleren viel ze weer 200% mee 55555… Neen, heb zelf geen brilletje….

• Arie 2

Kan je in Death Valley SCUBA duiken?

Heb er niemand met een duikbril gezien maar er zal best een poelletje zijn en met genoeg lood moet het lukken.

Isaan vlees, vrij knapperig, ben er een kilo afgevallen.

Maar toch koraal denk jij, weer wat geleert.(tu)

• travel & co.

In Marokko laatst gekocht,mooie slakken huizen uit de zee.Nu als versteende Anomieten.

NB.Munchen ( Germany ) en omgeving was vroeger een Tropische Koraal Zee,en omgeving,etc,etc,

Vraag eens een boeken bon, ipv een Magnum slok water :)-D

• jummie

Fred heb je haar ook meegenomen naar Sharky's of was je bang dat de isaantjes je daar zouden herkennen, was wel leuk geweest voor haar dan had zij (alleen) ook in een deuk gelegen X(

• Sfred+

Weet wel zeker van wat je meenemend ook echt mag meenemen, anders kan het wel eens een lange en of dure vakantie worden.

Nog meer boeken???? :)o

• Sfred+

Deze meflouw uit isaan was zo oud, is nu met pensioen en daar was dus geen enkel risico bij……:D

• travel & co.

In Marokko dingen zijn staan wel 200 kilo zwaar,en goed opletten ECHT!

Die van mijn passen in mijn hand.

Wat je wel en niet mee mag meenemen weet ik niet in dat mooie land,ook nog wat safraan gekocht(duurder als neuspoeder.)

Sfred die boeken zijn een grapje hoor,ik weet wel dat jij altijd leest,al die gassen weet je maar mooi uit je hoofd.

Hier dooi,maar wel met dak er op.(:P)