De pattaya pagina

• Koos

Wat is daar nou precies aan de hand?

Niemand mag er meer iets prikken behalve de webmaster himself?? Hij blijft wel berichten plaatsen van hemzelf.

En komt dit doordat oa Huib teveel over de badkuip schrijft of mis ik iets? Ik begin wel heel nieuwsgierig naar die badkuip te worden…wat is dat eigenlijk voor tent? Een soapy massage tent of heb ik dat ook fout?

• travel & co.

Boek dan een tix,en ga kijken.

De webmaster van de Pattaya pagina zit nooit in de Badkuip,en of IJSkast,die moet je dan wel missen.

• huibthai

Koos ik ben de bedrijfsleider, dan maak je weleens reclame :)-D

• Koos

Ik was er van het weekend nog, maar weet niet waar de badkuip zit. Dus dat is lastig kijken dan, ze houden het topsecret haha. Anders gaan alle hollanders en belgen erheen en kan de bierprijs wel eens omhoog vliegen.

De pataya pagina gaat 1 jan weer open las ik, hij is wel erg boos schijnbaar. Vraag me af of dat ooit nog goedkomt want zo maak je geen vrienden lijkt me.

Huib is niet de enige prikker daar en vertegenwoordigd een grote groep marktgangers. Ik snap niet waar hij zich zo druk om maakt.?

• axel

Huib laat die Koos maar kletsen hoor zijn commentaar is toch altijd negatief lees er de diverse prikborden maar op na.

En zoals die zelf al zegt, ik begrijp niet waar hij zich zo druk om maakt. :D

• huibthai

Koos bezoek alle GOGO bars in Pattaya en prik , daarna , welke je de leukste vind en waar het zeepsop het lekkerst ruikt. Als deze trend voorbij is , ga ik ze met tuin-aarde vullen en er geraniums in zetten

• Fox

Die geraniums kunnen niet tegen ijsblokjes Huib……….

• Koos

Fox Schreef:

——————————————————-

> Die geraniums kunnen niet tegen ijsblokjes

> Huib……….

onzin – verwijderd

• chang-noi

tja de badkuip, 5 jaar gelden kwam ik voor het eerst en ik moet zeggen dat ik me kostelijk vermaakt heb.

• travel & co.

Je begint af te dwalen,jammer maar waar.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.