De pattaya pagina

• Sfred+

De badkuip is gewoon een ho.rentent in Pattaya Secont Road, Soi 7 met goedkoop tap bier. Niets speciaals aan….. Jullie doen net of je jullie het Utopie gevonden hebben :S

Rene heeft groot gelijk met wat hij nu aan het doen is en heeft eindelijk het licht gezien. Ik zeg zelfs tegen Rene, Hulden man (tu) en volhouden, misschien wordt het nu echt een infopagina over Pattaya.

Alleen een nadeel nu komen ze hier (td)….

• Sfred+

Dat zal er inderdaad ook mee te maken hebben.

• Sfred+

Ik heb nog een leuk verhaal over cupe soep. Bel mij even als je in Pattaya bent 086 1532 636. Dan gaan we een biertje drinken en daarna elkaar op de muil slaan :)-D

Ps. Ben nu net zo mager en rond als u. Nu ik gestopt ben met roken, op uitzonderingen na. :D

• huub

volgens mij ben je lazerus of heb je de verkeerde voor,nu ik zo lang niet geprikt heb.5555555555

ben nu net zo mager als u ??? ik weeg 120 kilo !

• chang-noi

Ach iedereen mag gelukkig vinden wat hij wil in een vrij land. Ik zie trouwens op alle prik.pagina's banners dus zo nieuw is dat niet. Ik vind dus dat je alles mag zeggen en denken over een persoon maar het gaat me wat ver om hem te veroordelen op iets wat iedereen doet nl. een centje bijverdienen.

• huub

goed lezen.ik veroordeel hem niet. ik constateer alleen.iets.

• Adpattaya

Laat ik als eerst zeggen dat ik het niet DE plek vind om op een ander forum het over een ander forum te gaan hebben. De topicstarter @Koos, is er volgens mij niet vies van om zich schuldig te maken aan stemmingmakerij!

Of heeft hij eerst de moeite genomen een privébericht te sturen aan Rene, dan neem ik mijn woorden terug!?

Wat Khunjan1 schrijft kan ik me iets bij voorstellen, het ons kent ons gevoel. Het ‘probleem’ wat daar misschien uit voortkomt is 1 op 1 berichten die niet op een forum thuis horen. Stoor ik me daaraan, neee, ik sla ze gewoon over. Kroegpraat, het interesseert mij niets, soms sla ik zulke berichten gewoon over, maar het kan voor sommigen wel vervelend zijn. Ik kan me overigens goed voorstellen dat er Pattayagangers zijn die uitkijken naar de vaste marktdagen. Dat wordt dan ook veelvuldig besproken op het forum, maar toen er een vraag kwam van een buitenstaander, Adpattaya, kwam er geen serieus antwoord op. Denk niet dat ik daar pissig om ben, want ik had me er zo een voorstelling van gemaakt, en Sfred+ heeft die hieronder bevestigd.

Ik vind het overigens vreemd van je dat jij Rene het verwijt maakt niet mee te gaan als het ‘tijd’ wordt om af te zakken naar die badkuip van jullie. Wat heeft hij daar te zoeken als homosexueel? Hij zal heus wel door hebben gekregen waar het in die badkuip om draait. Draai het eens om, ga jij als heterosexueel graag naar gelegenheden waar lekkere Thaise jongemannen in hun onderbroek tegen een paal staan op te rijen? Kun je daar een antwoord op geven?

Ik kan me er wel wat bij voorstellen waarom Rene de boel nu ff op NUL heeft gezet. In het verleden zijn er zelfs prikkers geblokkerd en nu moeten alle berichten door een filter (moderatie) om ongewenste berichten tegen te houden en berichten te ontdoen van schuttingstaal. Waar gaat het nou over, we zijn een stelletje volwassenen prikkers, en een groep in het geheel denkt iedere keer opnieuw de grensen te moeten verkennen. Rene heeft duidelijk gemaakt wat hij wel of niet tolereerd, moet hij dan zijn veelvoudig aangegeven grenzen verleggen of moeten anderen dan zijn regeltjes respecteren? Hij had het op een gegeven moment over het uitdelen gele of rode kaarten:? Waar gaat het nog over.

Bekijk het ook eens van zijn kant, hoe frustrereerd kan het zijn…….? Bedenk eens hoeveel tijd hij erin moet stoppen om te zorgen dat gestuurde berichten door te plaatsen, en dat zelfs ook doet als hij op vakantie is.

Ik prijs Rene niet de hemel in, regelmatig krijg ik gedachtens in de trant van tjonge jonge waarom gooit hij een topic opslot of waarom dit of dat, maar hij is de Big Boss denk ik dan maar.

• Adpattaya

jaloerse onzin

• huub

vriendje van je ? je reageerd zo heftig. en nee hoor geen afgunst,integendeel,ik zou voor geen goud van de wereld met hem willen ruilen bbrrrrrr

maar ik weet toevallig uit betrouwbare bron dat b.v. 33 travel en holland international hem ieder jaar gratis tickets geven voor hun reclame op de diverse forums.

niets mis mee overigens. ik zou precies hetzelfde doen. hoe krijg je de kans.

• Adpattaya

huub Schreef:

——————————————————-

> vriendje van je ? je reageerd zo heftig. en nee

> hoor geen afgunst,integendeel,ik zou voor geen

> goud van de wereld met hem willen ruilen bbrrrrrr

> maar ik weet toevallig uit betrouwbare bron dat

> b.v. 33 travel en holland international hem ieder

> jaar gratis tickets geven voor hun reclame op de

> diverse forums.

> niets mis mee overigens. ik zou precies hetzelfde

> doen. hoe krijg je de kans.

Voor de duidelijkheid, ik ken HEM niet, slechts van diverse fora dus van een vriend kan geen sprake zijn. Sterker nog ik heb hem nog nooit ontmoet.

Jij weet uit ‘betrouwbare’ bron dat bla bla bla. Iedereen kan hier ongefundamenteerde dingen gaan roepen en beweren, maar wat is ervan waar? En wie is die zogenaamde ‘betrouwbare’ bron?

Je wilt voor geen goud van de wereld met hem ruilen, maar schrijft verderop dat je precies hetzelfde zou doen als je de kans krijgt. Snap je zelf eigenlijk nog wat je bedoelt? Ik in ieder geval niet :D

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.