Hallo weet iemand als ik een iphone koop in thailand of ik er hier in nederland met mijn abonnement simkaart gewoon mee kan bellen?
Hoi, Ja je kunt de Iphone die je in Thailand koopt gewoon hier in Nederland gebruiken, incl. qwerty bord, maar let wel op de meeste zijn ge-jailbreakt de prijs voor een Iphone 4 30GB is naar gelang hoe je handelt tussen de 25.000 en 30.000 Bath.Het beste kun je kijken in het MKB Center in Bangkok hier zij 101 shops met wel 80 verschillende prijzen. Gr qwerty
De iPhone 5 komt in september uit in Europa. zou een nog betere processor en camera hebben.
opgelet dat je wel een internationale garantie hebt, niet zeker of een nederlandse Apple shop iets wil doen voor een iPhone gekocht in Th.
ben niet zeker deze dagen 10 jaar geleden met een Nikon (Fotoapp) problemen gehad.
Als je gewend bent om te sms-sen met T9, heb je niets aan een phone waar geen Nederlandse taal op zit.
Ik zelf zou als ik een Iphone zou willen, zou ik naar een andere provider in NL overstappen, en een abonnement nemen zodat je de phone gratis krijgt.
Ben je een frequent gebruiker van je telefoon, dan kom je hoger in de score voor een gratis telefoon.
Je krijgt als het ware punten aan de hand van hoe lang je abonnee bent en hoe hoog je rekening steeds is.
Als je in een belwinkel bent, eerst informeren of de phone gratis is, zo niet en ze noemen een bedrag dat je bij moet betalen, laat ze dan maar eens in hun “grafiek” kijken.
Ik maakte jaren geledenmee, dat ik de Prada Phone wilde hebben, moest bij de KPN winkel iets over de 100 euro betalen. ( had KPN abonnement)
Ik ging toen informeren bij een belwinkel ( belcompany of phonehouse,geen idee welke) en daar zou ik “maar” 75 euro hoeven te betalen.
Ik terug naar KPN winkel en toen gingen hun ineens wat typen en vertelde ze me dat ik hoog in hun lijst stond, m.a.w ik was een goede klant.
Ineens kon de telefoon wel gratis ! Tjakkaa.
Ik blij de winkel uit met mijn telefoon………………wat achteraf eigelijk een onding was. haha
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?