china airlines

• blacklover

hoor van china airlines dat er nog steeds geen personal video system on board is voor de route ams-bkk-ams dit zal pas eind dit jaar klaar zijn dit is echt zeer jamer daar ze in augustus beetje het best uit de bus komen kwa prijs maar wat het personal video system betreft lopen ze echt heel veel achter dit kan ik echt niet volgen waarom dit zolang duurt elke andere maatschappij heeft dit alang ingevoerd dus zal het maar weer 11 uur vervelen worden

• Ramrod

Je kan ook een slaap pilletje nemen ,werkt ideaaaaal

• travel & co.

Even een dikke donkere bril opzetten dan,je houwe zo van zwart niewaar ?

Of voortaan een andere maatschappij zoeken,je hept een PC :D:D:D

• pietk

Bij het lezen van deze post heb ik zo iets van: De beste stuurlui staan aan wal en willen tevens voor een dubbeltje op de eerste rang zitten.

Als je personal entertainment zo belangrijk vindt dan kies je toch voor een andere maatschappij die dan waarschijnlijk duurder is.

Kies je voor China airlines dan zal je genoegen moeten nemen met wat wordt aangeboden voor die lagere prijs.

Ik weet niet of je zelf een laptop hebt, neem die anders mee evt. met een extra accu en je kunt urenlang genieten van jou eigen mee gebracht entertainment.

• Eric

Ik had laatst wel personal videosysteem bij China Airlines,…..

Maar ik zat dan ook vrijwel vooraan in het vliegtuig.

Daar waar je ook wat meer beenruimte hebt.

Wat een gezeur over een videosysteem.

Pilletje, slapen daarna genieten van Thailand.

• Adrie

Of met Eva air

• Frank

ik vlieg al jaren met de Emirates via Dubai, in hoogseizoen voor ca € 900,=

genoeg films, games en leuke camera's om naar tekijken

dit jaar met A380 van Dubai naar Bangkok echt een belevenis, en een super groot scherm en beenruimte.

gr frank

• Harry Dijkman

Ga dan aan je pik trekken onderweg,zeurpiet,dat bespaart je weer 1000 bath ook.

• blokweer

What is de naam van de slaappil?En vrij te koop bij drogisterij?Bedankt alvast

• blacklover

dat weet ik heb dat zelf ook al gevlogen met emirates maar zou beter zijn als ieder zich eens zou houden bij het onderwerp maar dat is oh zo moeilijk he