Beste prikkers,
Weet iemand toevallig of ik op het vliegveld van Langkawi (Maleisie) een visum voor 2 maanden kan aanvragen voor Thailand?
Groet,
Suus
visum kan enkel op de ambassade of consulaat.
als je een multiple entry hebt moet je 1 dag het land uit en krijg je een verlenging van 3 maanden (als een 2*3 visa)
of je krijgt een free entry voor 30 dagen maar dit mag niet meer onbeperkt.
ben niet zeker of dit je vraag echt beantwoord, maar toch al de juiste richting
http://www.mfa.go.th/web/12.php
Bedankt voor jullie reakties. Ik heb vanochtend via de mail een link gekregen waarop de info staat wat ik zoek. Wat ik heb
begrepen hoef je niet persé naar een consulaat of ambassade voor de aanvraag voor een visum van 2 maanden voor Thailand.
Misschien voor de andere toekomstige backpackers ook een handige link, de je voordeel ermee.
Groetje,
Suus
http://www.chiangmailaw.com/visas.htm
Beste,
enkel een ambassade of consulaat kan een visa geven,
wat ik niet wist is dat er een nieuw consulaat in langkawi open ging.
New Thai consulate in Langkawi,
MalaysiaThailand opened a new
consulate in the Malaysian resort island of Langkawi serving
Thai nationals working or visiting the island as well as
tourists. Thai honourable consulate in Langkawi.
De Ambassades van My, Laos, Cambodia, .. geven enkel een visa van 2 maanden en geen multiple entry
het enige wat kan is aan de grens een 30 days visa on arrival voor touristen van Europa.
passport holders from 41 countries and 1 special administrative region - Hong Kong SAR - are not required to obtain a visa when entering Thailand for tourism purposes and will be permitted to stay in the Kingdom for a period of not exceeding 30 days on each visit. If such foreigners enter the Kingdom at the immigration checkpoints which border neighboring countries, they will be allowed to stay for 15 days each time, except Malaysian nationals who cross the borderline from Malaysia whose granted period of stay will not exceed 30 days each time.
overstay is 500 TB per dag aan luchthaven of 1000 aan grensposten. maar max 20.000 (maar dan wel blacklisted)
nespresso is not even better
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?