Co van Kessel lees je even mee....

• Sfred+

Co van Kessel lees je even mee en denk even over ons gesprekje een jaartje terug. Of kijk even bij topic http://bangkok.startpagina.nl/prikbord/13012848/13013665/re-jazeker#msg-13013665

Lees hier even mee, wel in het Engels.

Angry residents block new flood barrier

Published: 17/10/2011 at 06:11 PM

Online news: Politics

Hundreds of unhappy residents of a flood-hit community prevented irrigation officials from blocking the natural flow of water in a major canal in Ayutthaya on Monday, saying they had already suffered enough to save Bangkok from flooding.

More than 300 residents from several flood-ravaged communities in Uthai and Phra Nakhon Si Ayutthaya districts gathered at a bridge across Khlong Khaomao at kilometre marker 14 on the Asia Highway in Uthai district.

Workers instructed by irrigation officials were driving sheet piling into the canal beneath the bridge there to block the natural flow of the waterway in a bid to save downstream areas from flooding.

• Kwai

Co heeft het druk met de fietsenverhuur

WATERFIETSEN

Bekenden van mij in Bangkok zijn hun huis ontvlucht

Hier droog en warm bij de haard in HOlland

The Kwai

• Ger 070

Je moet weer je gelijk krijgen he ,ga lekker stampvoeten Fred ,je lijkt wel een

hele grote “DIKKE” baby .

Het is niet moeilijk te voorspellen ,volgend jaar is het “WEER” het zelfde

met die domkoppen .

Ger

• Sfred+

Neen knul, als je nu de oude topic van vorig jaar even doorleest, zal je lezen dat ik vorig jaar al vertelde dat ze het achterland laten verzuipen om BKK droog te houden. En dat was volgens Co niet waar, hij is tenslotte de heilige BKK kenner en ik niet, toch?

Maar als je nu eens wat onderzoekjes uitvoert, in plaats van domme niets zeggende opmerkingen plaatsen. Kan je interessante dingetjes vinden over Co zijn aangeprezen waterwerken, en kan je zien dat ze het achterland gewoon bewust laten verzuipen, wat Co gewoon niet wilden inzien. Wat ze ook nu gewoon erkennen in Thailand. Het gaat dus niet over wat er volgend jaar gebeurd. Maar ik ben bang dat je dit niet echt snapt.

Je antwoord domkoppen laat ook duidelijk zien dat jij Co zijn uitleg ook totaal niet begrijpt, en waar Co vaak met een te rozen bkk bril rondloopt, loop jij te veel rond met je westerse super übermensch brilletje op en je nog steeds geen snars snapt van de Aziatische cultuur.

Het heeft niets met domkoppen te maken. Maar dit gaat echt boven jou geestelijk vermogen om dit uit te leggen, ben ik bang… Maar wie weet, hoop doet leven,…..

• Sfred+

Ze gaan toch wel weer terug he??? Anders wordt Rita weer boos en gaat ze weer de politiek in. Nou verwen ze maar lekker en leg even uit dan wij al een paar jaar onder de zeespiegel leven. X(

Ps: e kunnen potjes Calve pindakaas mee terug nemen :D:D:D

• Ger 070

Fred ik wil die achterlijke cultuur niet begrijpen ,ze weigeren hulp uit alle hoeken en denken

dat ze het zelf kunnen oplossen ,niet dus !

en wat ze laten onderlopen zal me een biet zijn ,het is te triest voor woorden wat er weer gebeurt toch ?

en wie de schuld krijgt is mij ook een biet .

Ik ben in het verleden nog wel eens tegen Fred en Arie ingegaan ,maar jullie

hebben gelijk ,het zijn domkoppen .

En niet een klein beetje ook !

Ger

• Sfred+

• Ger 070

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

Dat is het probleem de cultuur en heeft niets met

domkoppen te maken.

Geef het een leuk naampje ,Achterlijk .(quote Pim)

Ger

• Sfred+

Ben bang dat je een beetje de weg kwijt bent"…….

• Ger 070

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Ben bang dat je een beetje de weg kwijt

> bent"…….

Jij hebt gelijk .