Co van Kessel lees je even mee....

• Pisang

He Fred! Het enige wat ik van jou op dit forum lees is onzin en provocatie. In letterlijk elke post probeer je op jouw manier grappig over te komen (terwijl je dat helemaal niet bent) door complete irrelevante onzin uit te kramen of door andere posters persoonlijk aan te vallen. Je draagt totaal NIETS bij aan dit forum, man!!! Schei nou bv eens uit met dat flauwe gezwam over pindakaas!! Ben je daarvoor zo'n ouwe vetzak geworden?? Ga anders naar een of andere vulgaire chat site waar je de dag kan doorkomen.

• Arie 2

Maak je niet druk fred, binnen een paar dagen gaan alle dijken plat en kan het water eindelijk weg naa zee.

Gaat leuk worden, let op.

• Sfred+

55555555 Neen jij heb nuttige info…………….

• Sfred+

En dan ben ik weer de zeikerd volgens Pisang en is het natuurlijk mijn schuld dat alles onderstroomt.

Je wordt af en toe zo moe van die Pisang figuren, als je ze eenmaal ziet weet je gelijk waarvoor ze naar Thailand komen en zulke staatmongolen gaan vertellen hoe het zit. Ze zijn vaak niet verder gekomen dan een relatie met een Thaise horizontale horeca medewerker en gaan dan later de grote heilige meneer uithangen.

We hebben ook zo een Edje . Deze gast heeft mij voor alles uitgemaakt en dat mag hij ook. Want ik het lef om hem te waarschuwen, over huizen bouwen in Thailand op naam van de vrouw, etc. Hij zal zelfs wel even zijn zoons langsturen, want die zaten wel in het leger moet je weten, wat een sukkel. Uiteindelijk alles kwijt, eruit geflikkerd door zijn grote Thaise liefde. waar woont deze meneer nu? Juist in Pattaya, waar hij altijd zo op afgaf, want daar kwam hij nooit, zij was anders. en wel geen 100 meter van mij af woont hij aan de second Road. En ik maar wachten op zijn zoons of op hem zelf 555555

Ik reuk nu net zo een type in Pisang, let maar op. Wil wel eens weten wat mensjes zo al Pisang nu al gedoneerd hebben. Net wat op deze rekening overgemaakt. Siam Commercial Bank, Chok Chai 4 Branch - Savings account number 1272244999 - Account Name: Tharinee Wipuchanin

Deze groep mensen onder supervisie van Tharinee Wipuchanin vangen honden en katten op. Ze zitten te springen om geld om eten voor deze onschuldige beestjes te kopen.

Arie2, 100 baht doet al wonderen, dus als jij je geroepen voelt…. Gister in Chonburi Releaf Center geweest samen met mijn Thaise vrouw en kinderen, en met onze Nederlandse vriendin en hebben daar nood pakketjes helpen maken. Ik/we zien daar verdomt weinig type Pisang figuren, maar ze staan wel te brullen langs de zijlijn. Nu moet je mij niet zien als een heilige want dat ben ik absoluut niet. Maar ik wordt zo moe, van staatsmongolen alla Pisang.

• Pisang

"En dan ben ik weer de zeikerd volgens Pisang en is het natuurlijk mijn schuld dat alles onderstroomt.

Je wordt af en toe zo moe van die Pisang figuren, als je ze eenmaal ziet weet je gelijk waarvoor ze naar Thailand komen en zulke staatmongolen gaan vertellen hoe het zit. Ze zijn vaak niet verder gekomen dan een relatie met een Thaise horizontale horeca medewerker en gaan dan later de grote heilige meneer uithangen.

We hebben ook zo een Edje . Deze gast heeft mij voor alles uitgemaakt en dat mag hij ook. Want ik het lef om hem te waarschuwen, over huizen bouwen in Thailand op naam van de vrouw, etc. Hij zal zelfs wel even zijn zoons langsturen, want die zaten wel in het leger moet je weten, wat een sukkel. Uiteindelijk alles kwijt, eruit geflikkerd door zijn grote Thaise liefde. waar woont deze meneer nu? Juist in Pattaya, waar hij altijd zo op afgaf, want daar kwam hij nooit, zij was anders. en wel geen 100 meter van mij af woont hij aan de second Road. En ik maar wachten op zijn zoons of op hem zelf 555555

Ik reuk nu net zo een type in Pisang, let maar op. Wil wel eens weten wat mensjes zo al Pisang nu al gedoneerd hebben. Net wat op deze rekening overgemaakt. Siam Commercial Bank, Chok Chai 4 Branch - Savings account number 1272244999 - Account Name: Tharinee Wipuchanin

Deze groep mensen onder supervisie van Tharinee Wipuchanin vangen honden en katten op. Ze zitten te springen om geld om eten voor deze onschuldige beestjes te kopen.

Arie2, 100 baht doet al wonderen, dus als jij je geroepen voelt…. Gister in Chonburi Releaf Center geweest samen met mijn Thaise vrouw en kinderen, en met onze Nederlandse vriendin en hebben daar nood pakketjes helpen maken. Ik/we zien daar verdomt weinig type Pisang figuren, maar ze staan wel te brullen langs de zijlijn. Nu moet je mij niet zien als een heilige want dat ben ik absoluut niet. Maar ik wordt zo moe, van staatsmongolen alla Pisang."

Bedankt voor de bevestiging.

Daaaaaaaaaaaag Fred!

• Sfred+

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Ze gaan toch wel weer terug he??? Anders wordt

> Rita weer boos en gaat ze weer de politiek in. Nou

> verwen ze maar lekker en leg even uit dan wij al

> een paar jaar onder de zeespiegel leven. X(

>

>

> Ps: e kunnen potjes Calve pindakaas mee terug

> nemen :D:D:D

:D

• Sfred+

Sfred+ Schreef:

——————————————————-

> Ben bang dat je een beetje de weg kwijt

> bent"…….

Istie ook, viel me al eerder op;)

• Sfred+

Ger 070 Schreef:

——————————————————-

> Sfred+ Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Ben bang dat je een beetje de weg kwijt

> > bent"…….

>

> Jij hebt gelijk .

Trek er je lering uit, wij normaal u niet:S

Miranda B.

• Sfred+

Pisang Schreef:

——————————————————-

Doe jij eens normaal pisang !

• Sfred+

Pisang Schreef:

——————————————————-

> "En dan ben ik weer de zeikerd volgens Pisang en

> is het natuurlijk mijn schuld dat alles

> onderstroomt.

>

> Je wordt af en toe zo moe van die Pisang figuren,

> als je ze eenmaal ziet weet je gelijk waarvoor ze

> naar Thailand komen en zulke staatmongolen gaan

> vertellen hoe het zit. Ze zijn vaak niet verder

> gekomen dan een relatie met een Thaise horizontale

> horeca medewerker en gaan dan later de grote

> heilige meneer uithangen.

>

> We hebben ook zo een Edje . Deze gast heeft mij

> voor alles uitgemaakt en dat mag hij ook. Want ik

> het lef om hem te waarschuwen, over huizen bouwen

> in Thailand op naam van de vrouw, etc. Hij zal

> zelfs wel even zijn zoons langsturen, want die

> zaten wel in het leger moet je weten, wat een

> sukkel. Uiteindelijk alles kwijt, eruit geflikkerd

> door zijn grote Thaise liefde. waar woont deze

> meneer nu? Juist in Pattaya, waar hij altijd zo op

> afgaf, want daar kwam hij nooit, zij was anders.

> en wel geen 100 meter van mij af woont hij aan de

> second Road. En ik maar wachten op zijn zoons of

> op hem zelf 555555

>

> Ik reuk nu net zo een type in Pisang, let maar op.

> Wil wel eens weten wat mensjes zo al Pisang nu al

> gedoneerd hebben. Net wat op deze rekening

> overgemaakt. Siam Commercial Bank, Chok Chai 4

> Branch - Savings account number 1272244999 -

> Account Name: Tharinee Wipuchanin

>

> Deze groep mensen onder supervisie van Tharinee

> Wipuchanin vangen honden en katten op. Ze zitten

> te springen om geld om eten voor deze onschuldige

> beestjes te kopen.

>

> Arie2, 100 baht doet al wonderen, dus als jij je