De foto van 7 eleven is volgens mij weken geleden genomen, toen hier op grote schaal gehamsterd werd.
In de omgeving waar ik ben(Huai Khwang) zijn alle winkels goed bevoorraad, welliswaar vaak met drinkwater
uit Malysie en beperkte keuze in yoghurt en frisdrank. Ik had alleen moeite om zakjes nescafe redcup te vinden,
uiteindelijk in Tops gevonden. Bij de AH vind ik op zaterdagnamiddag meer lege schappen.
Alle Big C's, Tops, 7 elevens en family mart's hier zijn nu goed bevoorraad. Overal volop groenten, fruit, vis, vlees, rijst, noedels, water etc.
Voor pad thai betaal ik op straat 35 bath(met kip, ei en groenten)(Was eerst 30 bath)
Het eten in de restaurants is denk ik wel iets duurder geworden, maar moeilijk te vergelijken. B.V. Black Canon heeft nu een andere menukaart
met wat hogere prijzen(max +5%). Een bruin brood bij Big C nu 97 bath, eerder 95. Kaartje Oranje vlag boot op Chao Phraya river is nu 15 bath, begin dit jaar 13 bath.
De prijsverhogingen die ik tegenkom vallen dus erg mee en zijn zelfs voor de gemiddelde backpacker niet onoverkomelijk.
Hans