fietstochten in Bangkok.

• chang-noi

Volgens mij mag ik op een vraag toch wel antwoord geven of moet het dan altijd alleen maar goed zijn? Ik heb zowel met bangkokbiking als met co van kessel goede tours gehad. De laatste viel mij echter tegen omdat er weinig fietsen en veel varen inzat. Voor Breed is begrijpend lezen moeilijk want dat betekend juist dat mijn conditie goed is. Aan de andere kant kan ik het hem ook niet kwalijk nemen en probeer ik ook hem in zijn waarde laten.

Chang-noi

• ¥ breed ­­¥

Arie 2 Schreef:

——————————————————-

> Komt omdat hij de hele weg zit te ouwehoeren.

Die heb je daar heel wat Arie;)

breed:D

• ¥ breed ­­¥

chang-noi Schreef:

——————————————————-

> Volgens mij mag ik op een vraag toch wel antwoord

> geven of moet het dan altijd alleen maar goed

> zijn? Ik heb zowel met bangkokbiking als met co

> van kessel goede tours gehad. De laatste viel mij

> echter tegen omdat er weinig fietsen en veel varen

> inzat. Voor Breed is begrijpend lezen moeilijk

> want dat betekend juist dat mijn conditie goed is.

> Aan de andere kant kan ik het hem ook niet kwalijk

> nemen en probeer ik ook hem in zijn waarde laten.

> Chang-noi

Co is een goeie peer, door wat je schrijft neem jij je zijn boterham af.

breed

• peter

Peter de ruiter, en hoe ze allemaal heten zijn copycats van Co. Co is hier jaren geleden mee begonnen en toen hij suc6 had werd hij na geaapt, lekker makkelijk. Fietstochten door Bkk doe ik met Co van Kessel, en met niemand anders.

• stoere

Misschien is Andre ook een goeie vent. Mag hij geen bakkie rijst verdienen?

Henk

• Bart

Co heeft diverse tochten in het programma. Ik heb ook wel eens een tocht meegemaakt waar een lang stuk in een longtailboot bij in zat.

Zelf vond ik dat niet erg. Met de andere aanbieders van fietstochten heb ik geen ervaring. Naast de tochten van Co en André is er nog een derde Nederlander die ook fietstochten doet.

• Bart

(tu)

• H. Numan

Jammer dat meneer Hoes denkt dat hij Co van Kessel is. dit is niet Co van Kessel maar hij doet net alsof.

• edwerf

Dat komt omdat je de boot/fiets tocht geboekt hebt. Dan zie je Bangok zowel op de fiets als vanaf het water. Vind ik helemaal geweldig. Maar als jij alleen wil fietsen dan moet je de fietstocht boeken. Bijvoorbeeld de dagtocht. Of Bangkok bij nacht, de tour op Khaosan Road of Co Classical.

• bangkok

Vreemde zaak ,de enige echte website van Co is

http://www.covankessel.com/ en waarom de site www.covankessel.nl van ABC biking is weet ik niet ,wellicht kan Co daar zelf antwoord op geven ,misschien hebben ze een zakelijke relatie.