Informatie vliegveld Bankok

• Wouter

Ik heb een leuke website geopend over vliegvelden, vol informatie. De site zal snel groeien omdat ik en mijn broer nog hard bezig zijn met extra vliegvelden e.d.

Neem eens een kijkje, en als je zelf een website hebt, kunnen we wellicht linkruil doen.

Groeten, Wouter

Bericht aangepast door MOD : reden : spam of niet goedgekeurde reklame

• Rob1706

Beste Wouter,

even gekeken op de site want was toevallig gisteren op Suvarnabhumi om iemand weg te brengen. Op site staat o.m. Tijdsverschil met Nederland: 7 uur later (zomertijd). Dit is niet correct, in de winter is tijdsverschil 6 uur maar in de zomer is het 5 uur, geen 7 uur of je moet verschil met GMT bedoelen.

Groeten,

Rob

• Wouter

Hoi Rob,

Je hebt helemaal gelijk. Ik heb het direct aangepast, was even een denkfoutje, en inderdaad t.o.v. de GMT tijd.

Mvg, Wouter

• Fox

Helaas maak je weer een denkfout Wouter. De informatie van Rob1706 is goed, maar je tijden zijn verkeerd aangepast. Wintertijd = 6 uur tijdsverschil en

Zomertijd = 5 uur tijdsverschil.

• Fox

Bij het verder lezen van je informatie kom ik meer misvatingen tegen. Met name bij het vervoer van de luchthaven, maar met name in de stad zelf. Een metertaxi naar de city kost zeker geen 900 baht, maar maximaal de helft en dat is inclusief airporttax en tolweg. E.e.a wel afhankelijk van de drukte in het verkeer. (Ikzelf ben meestal rond de 250 baht kwijt zonder tol vanaf Asok/Nana omgeving naar Suvarnabhumi) Het openbaar vervoer in Bangkok is over het algemeen uitstekend geregeld. Juist met name de skytrain, BTS, en de subway, MRT. De City Line vanaf en naar het vliegveld is 45 baht.

• stoere

ligt het nu aan mij, maar zie geen link naar een site?

Henk

• Arie 2

Bericht aangepast door MOD : reden : spam of niet goedgekeurde

• Erik

leer eerst eens hoe je Bangkok schrijft

• stoere

Nou dan moet Wouter de link maar op een van de andere prikpagina's zetten.

Henk

• Fox

Laat hij dat maar niet doen. Slechte informatie!!