Bangkok in een paar uurtje

• mle

Hallo,

Binnenkort moet ik een overstap op het vliegveld Bangkok Suvarnabhumi. Daar moet ik 9 uur wachten.

Heb je leuke tips voor mij om Bangkok in een paar uurtje te leren kennen.

Of kan ik beter op het vliegveld blijven wachten.

Hoor graag van jullie.

Gr, Minh

• knarf64

Dat lig eraan,heb je een lange reis en ben je vermoeid dan zou ik een dagkamer nemen in een hotel bij de luchthaven(uitrusten zwemmen).

Mocht je fit zijn dan kan je vanaf de luchthaven met de skytrain Bangkok ingaan om een indruk te krijgen.Een lunch bij het orientel hotel met een klein boottochtje?

Ook zijn er genoeg taxis op de luchthaven die je graag een toer door Bangkok willen geven.Het verkeer is druk dus je staat vaak stil.

• frans

blijf gewoon op airport wachten. er zijn daar veel dingen te doen, zoals een thaise massage, zeer veel winkels en restaurants. je bagage blijft ook in onderhoud in afwachting van vervolg vlucht. centrum van bangkok is nog een aardig stukje rijden met de taxi. rust gewoon lekker uit. groet frans

• skatja

Met de airportlink ben je in een half uurtje midden in Bangkok. Daar vandaan met de BTS (skytrain) naar bijv. Nana Station. Zit je midden in de Sukhumvit area. Je kunt ook met de BTS naar National Stadium. Daar heb je MBK Shopping mall met veel winkels, eettentjes enz.

Have fun

• mle

Dank jullie wel voor de reactie op mijn vragen

• edwerf

Maar als de volgende bestemming een internationale vlucht is dan moet je officieel 3 uur van tevoren inchecken en blijven er nog maar 6 uur over. Eigenlijk 5 omdat je ook van/naar de luchthaven moet:-)

Op het moment dat je land duurt het oom minimaal 3 kwartier voordat je buiten staat, douane, enz.